Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@13:03:17 GMT

سامانه سلام حاجی آماده دریافت نظرات حاجیان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۲۶۸۴

سامانه سلام حاجی آماده دریافت نظرات حاجیان

به گزارش قدس آنلاین، وحید اسکندری، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به راه‌اندازی سامانه «سلام حاجی» گفت: همواره یکی از دغدغه‌های سازمان حج و زیارت دریافت پیام‌ها، پیشنهادها و دغدغه‌های زائران در سفرهای زیارتی است که امکان این امر در بسترهای مختلف فراهم شده است.

‌وی افزود: در حج امسال با راه‌اندازی سامانه «سلام حاجی» در پورتال سازمان حج و زیارت بستری برای ارتباط بیشتر زائران حج سال جاری با روابط عمومی ستاد عملیات حج ۱۴۰۱ فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: ارائه خدمات رضایت بخش به زائران از اقصی نقاط کشور با ذائقه‌ها، خواسته‌ها و نیازهای متفاوت در صورتی تحقق خواهد یافت که بستر ارتباط با آنان و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درد دل‌های آنان وجود داشته باشد و تصمیم‌گیری‌های سازمان بر مبنای نظرات آن عزیزان که صاحبان اصلی این خدمات هستند، شکل بگیرد.

‌اسکندری توضیح داد: زائران عزیز حج سال ۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به سامانه «سلام حاجی» به نشانی https://www.haj.ir/salamhaji نظرات، پیشنهادها و انتقادات را با خادمان خود در واحد روابط عمومی ستاد عملیات حج در میان بگذارند که پیام‌های دریافتی از آنان بعد از جمع بندی و پالایش به مسئولان اجرایی حج انتقال داده خواهد شد و در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

‌مسئول روابط عمومی عملیات حج با بیان اینکه سازمان حج و زیارت همواره پذیرای پیام‌ها و نقطه نظرات حجاج است، اظهار داشت: حجاج عزیز با مراجعه به سامانه یاد شده و ارسال پیام، خادمان خود را در ارائه خدمات درخور و شایسته حجاج ایرانی مساعدت کنند.

‌روابط عمومی سازمان حج و زیارت همواره در عملیات حج با راه اندازی سامانه پیامکی برای ارتباط با زائران‌، راه‌اندازی بسترهای مختلف در فضای مجازی و همچنین از طریق واحد ارتباط مردمی تلفنی این سازمان، زمینه ارتباط با زائران را در سفرهای زیارتی به ویژه سفر حج فراهم آورده است.

‌امسال جمعیتی بالغ بر ۳۹ هزار و ۶۰۰ زائر ایرانی بعد از دو سال وقفه در پی همه‌گیری کووید ۱۹ به حج مشرف می شوند و خادمان آنان در بدنه اجرایی ستادهای حج‌، مجموعه‌ها و کاروان‌های حج، خدمت گذاری شایسته به آنان را افتخار و بهبود و توسعه خدمات را وظیفه خود می‌دانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حج تمتع حاجیان سازمان حج و زیارت روابط عمومی راه اندازی سلام حاجی عملیات حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد:با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو و هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور ، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار در استان به صورت شبانه روزی با  همه تجهیزات لازم اعم از فنی و عملیاتی برای مقابله با حوادث احتمالی آمادگی کامل دارد.

هواشناسی کشور برای از امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد و احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان،  بارش‌های قابل توجهی را پیش‌بینی کرده است.
 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس تاکید کرد :  هم استانی ها ، مسافران و گردشگران از تردد و توقف در مسیرها ، بستر و حاشیه رودخانه‌ها  و عبور کردن و تردد در کنار از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی
  • چگونه بیمه بیکاری بگیریم؟
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال