Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا(س) از برگزاری مراسم افتتاحیه چهاردمین جشنواره هلهله فرشته ها با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی امیدواریان امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری چهاردهمین جشنواره هلهله فرشته ها بیان کرد: امسال نیز همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و روز ازدواج نیز جشنواره هلهله فرشته‌ها روز جمعه دهم تیر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره مجتمع امام خمینی گلزار شهدای علی بن جعفر در نظر گرفته شده است، گفت: در این جشن با شکوه که با اجرای کاظم احمد زاده همراه خواهد بود، از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و حجت الاسلام محمدبرمایی بهره مند خواهیم شد.

دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها از قرائت قرآن توسط استاد حامد علیزاده از قاریان بین المللی در این برنامه خبر داد و گفت: در این مراسم صابر خراسانی در در وصف این ازدواج مبارک به شعرخوانی و حاج سید مهدی میرداماد و کربلایی جواد مقدم به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه از عموم مردم و علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این جشن دعوت به عمل آمده است، یادآور شد: جشن هلهله فرشته‌ها از سینمای نور استان قم، شبکه افق و همچنین فضای مجازی در آپارات و اینستا به آدرس ya-zahra-qom پخش خواهد شد.

امیدواریان با بیان اینکه همزمان با جشن هلهله فرشته‌ها 110 زوج زندگی مشترک خود را آغاز خواهند کرد، گفت: یکی از برنامه‌های هیأت یا زهرا تهیه جهیزیه کامل برای 110 زوج نیازمند است که در این جشن نیز از کمک های خیرین و مردم نوع‌دوست برای تامین جهیزیه‌ها بهره مند خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج جشنواره هلهله فرشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، چهاردهمین جلسه کافه انجمن توسط دانشجویان تشکل انجمن اسلامی تحکیم وحدت در سالن روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

کافه انجمن هر هفته با موضوعات سیاسی مهم روز تشکیل می‌شود.

دانشجویان در این جلسه به موضوع معادلات جدید جمهوری اسلامی پس از عملیات «وعده صادق» پرداختند:

۱-در عملیات وعده‌ی صادق چه اهدافی از رژیم صهیونیستی مورد اصابت قرار گرفت؟

۲-چرا ایران به مراکز جمعیتی و اقتصادی رژیم حمله نکرد؟

۳-دفاع عمیق و چند لایه هوایی رژیم چگونه بود و چگونه شکسته شد؟

۴-معادله جدید ایران پس از عملیات وعده صادق چیست؟

۵-آیا رژیم صهیونیستی پاسخ ایران را خواهد داد؟

در پایان نیز اعضای جلسه به جمع بندی زیر رسیدند:

هدف کلی ایران از این عملیات، مورد اصابت قرار دادن محل های نظامی/اطلاعاتی بود. از جمله این اهداف می‌توان به پایگاه هوایی نواتیم(محلی که از آن به کنسولگری ما تعدی کردند، محل قرار گرفتن هواپیماهای جنگنده f35، محل استقرار یگان‌های جاسوسی، محل هواپیمای ویژه ریاست جمهوری) و پایگاه هوایی رامون(مرکز اطلاعاتی بزرگ، محل استقرارf16 و مقر استقرار عده ای از عناصر ارشد جاسوسی) اشاره کرد که با مورد هدف قرار گرفتن این مواضع، رژیم صهیونیستی ضربه‌های اساسی متحمل شد.

متقابلا سامانه‌های پدافندی اسرائیل، از چندین لایه تشکیل شده بود که پشت سر گذاشتن همه این‌ها نیز قدرت موشکی و نظامی ایران را نشان می‌دهد. چرا که گفته می‌شود اسرائیل از ۸ لایه پدافندی استفاده می‌کند و همچنین اردن نیز راه هوایی خود را در اختیار اسرائیل قرار داد لذا طراحی عملیاتی که بتواند همه این پدافندها را دور بزند نبوغ و مهارت خاص می‌طلبد.

علاوه بر این، ایران در این عملیات از معادله جدیدی رونمایی کرد که طی آن به کشورهای متجاوز فهماند که اگر خطایی از آن ها سر بزند، از خاک خودمان جوابشان را می‌دهیم و دوران صبر استراتژیک به پایان رسیده است و در پی همین امر، پاسخ رژیم صهیونیستی به ایران محافظه کارانه خواهد بود چرا که می‌داند اگر دست از پا خطا کند ایران صریح‌تر و محکم‌تر پاسخش را خواهد داد.

در نهایت، ایران ما، به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری قدرتمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دنیا ثابت کرد که همه این قدرتی که ظالمان از خود نشان می‌دهند پوشالی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند با سلاح ایمان و اعتقاد مقابله کند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1227576 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد