Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک، در روز‌های اخیر سازمان اطلاعات سپاه یک باند سه نفره سقط جنین را در شهر بیرجند شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه در استان خراسان جنوبی، این افراد با تبلیغ در صفحات اینستاگرامی به نام پزشکان قلابی، اقدام به تجویز دارو‌های سقط جنین می‌کردند و حتی برای باورپذیرکردن تبلیغات خود از شگرد‌های مختلفی استفاده می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد سودجو که دارو‌ها‌ی غیرمجاز را با ۲۰ برابر قیمت به مردم می‌فروختند فاقد هرگونه سواد پزشکی و تخصص در این زمینه هستند و تاکنون به انجام چندین مورد سقط جنین اعتراف کردند و به عوارض خطرناک و جبران ناپذیر این دارو‌ها اذعان دارند.

در قانون جوانی جمعیت، مجازات‌های سقط جنین، فروش دارو و تبلیغ در این زمینه تشدید شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور سازمان اطلاعات سپاه سازمان اطلاعات سپاه سقط جنین حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • مسکن مجاز در دوران بارداری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین