Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست بصیرت افزایی مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداریهای سراسر کشور در مشهد گفت: زنان، شاکله و محور اساسی خانواده هستند و کارکردهای ضعیف درون خانواده با نقش آفرینی بانوان می تواند به کارکرد قوی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اظهار کرد: خانواده، رکن اساسی جامعه اسلامی است و موضوع خانواده اهمیت فراوانی دارد چنانکه مقام معظم رهبری در این حوزه  بارها تذکرات جدی به مسوولان، آحاد جامعه و بانوان داده اند.

نظری  با بیان این که جامعه سالم و متعالی در گرو وجود خانواده سالم است گفت: زن، محور اصلی خانه و خانواده است که برخی اشکالات بیرون از فضای خانه و خانواده با حضور و به وسیله بانوان بی اثر می شود.

وی افزود: یکی از راهکارهای تقویت خانواده و اصلاح کارکرد این نهاد، اهمیت دادن به آموزش است که در این راستا آموزش خانواده باید از بدو تشکیل و در تمامی مراحل زندگی هم چون فرزندآوری و رشد آنها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در راستای آموزش خانواده می توان از ظرفیت واحدهای دانشگاهی پیام نور خراسان رضوی بهره گرفت و آموزشهای خانواده با رویکرد تقویت فرهنگی و تربیتی در نظام خانواده برگزار شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار