Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با اشاره به گزارش‌های متعدد و رسمی آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کاملاً شفاف بوده و هیچگاه از مسیر قانونی منحرف نشده است، تصریح کرد: طرح مکرر اتهامات و ادعاهای تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران در حین گفتگوها، بیانگر هدف گذاری سیاسی آنها از فرایند مذاکرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تحریم‌های یکجانبه را ظالمانه، غیرقانونی و ناحق می‌داند و در دفاع از حقوق خود مصمم است، گفت: همه تلاش‌ها باید در مسیر برداشتن کامل تحریم‌ها با ضمانت‌های لازم در این زمینه پیگیری شود.

رئیس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: توافق پایدار مستلزم لغو تحریم‌ها و کنارگذاشتن بی قید و شرط ادعاهای بی اساس و پایه است.

در بخش دیگری از این گفتگو رئیسی با اشاره به میزبانی قطر در مسابقات جام جهانی فوتبال آمادگی کشورمان را برای کمک به برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم ورزشی، به ویژه همکاری‌های فرهنگی، در کنار حمایت‌های اقتصادی، با هدف تاثیرگذاری سازنده اعلام کرد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نیز در این گفتگوی تلفنی با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از این کشور گفت: دوحه از مواضع تهران در مسیر احقاق حقوق خود و پیشبرد گفتگوها و به ویژه تقویت روابط و همکاری‌های دوجانبه حمایت می‌کند و ابتکارهای متنوع ایران برای بهتر برگزار شدن جام جهانی قطر استقبال می‌کند.

کد خبر 5527641 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران قطر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران شیخ تمیم بن حمد آل ثانی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دوحه مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایران جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان قوه قضاییه وزارت امور خارجه دولت سیزدهم هیئت دولت علی بهادری جهرمی مجلس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه به ایران سفر می‌کند

رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان سفر به تهران در روز سه شنبه ۷ فروردین ماه با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود هنیه در جریان سفر به ایران با تعدادی دیگر از مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و رایزنی کند.

منبع: ایسنا

tags # حماس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان + تصویر
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • اسماعیل هنیه به ایران سفر می‌کند
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان