Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی رحیمی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بدنبال پخش کلیپی کوتاهی در فضای مجازی در ظهر امروز مبنی بر مشاجره لفظی، ضرب و شتم چند جوان موتور سوار به دو دختر جوان در زاهدان که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شهروندان شد لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس برای دستگیری این افراد قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شهروندان، بلافاصله فرمانده انتظامی استان دستور ویژه شناسایی و دستگیری این افراد را صادر کرد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان آنچه که توسط چند جوان موتورسوار به دو دختر جوان زاهدانی صورت گرفته مصداق بارز ارتکاب اعمال خلاف اخلاق، شرع و موازین قانونی بود و پلیس با این افراد برخورد قانونی می کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ فرد یا افرادی حق تعرض و اهانت و توهین به دیگران بخصوص بانوان را ندارد، اقدامات قانونی لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با گردانندگان ۹ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در سرخس
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست
  • دستگیری عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان
  • دستگیری یکی از اعضای جیش الظلم در هرمزگان
  • دستگيری يکی از اعضای جيش الظلم در هرمزگان
  • شناسایی و دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان