Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق، گسترش روابط دو جانبه و آخرین تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق، گسترش روابط دو جانبه و آخرین تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این گفتگوی تلفنی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از تلاش های  انجام شده مقامات عراق در خصوص تسهیل امور حجاج ایرانی، خواستار پیگیری مسائل باقی مانده امور حج توسط دولت عراق شد.

وزیر خارجه عراق ضمن اعلام مساعدت برای پیگیری مسائل باقیمانده مرتبط با سفر حج امسال، بر آمادگی دولت عراق جهت فراهم کردن زمینه های لازم در شروع مذاکرات سیاسی بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان در بغداد تأکید و ابراز امیدواری کرد این گفتگوها منجر به تحولات مثبت در از سرگیری روابط فیمابین دو کشور مهم در منطقه شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق منطقه امیرعبداللهیان فواد حسین روابط دوجانبه خارجه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد در راه ترکمنستان است. 

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به‌منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم».

او تاکید کرد «روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاوردهای نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود».

وزیر خارجه ایران همچنین اعلام کرد بزودی دستاوردها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهد کرد.
امیرعبداللهیان روز گذشته نیز در تهران میزبان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس بود. 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای وزرای خارجه انگلیس و پاکستان
  • روایت بورل از تماس تلفنی با امیرعبداللهیان