Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@15:15:50 GMT

آلومینیوم ۲ بازیکن جدید جذب کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۳۳۹۷

آلومینیوم ۲ بازیکن جدید جذب کرد

باشگاه آلومینیوم اراک از ۲ بازیکن جدید خود در نقل و انتقالات رونمایی کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در ادامه روند فعالیت نقل و انتقالات تیم فوتبال آلومینیوم اراک، این باشگاه با رضا جبیره، مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان برای حضور در این تیم به توافق نهایی رسید.

این مهاجم ۲۴ ساله که سابقه حضور در رده‌های جوانان و امید تیم ملی فوتبال ایران را دارد، پس از پایان قراردادش با صنعت نفت آبادان، با باشگاه آلومینیوم اراک به توافق نهایی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدعلی صفیا که سال گذشته در خیبر خرم‌آباد عضویت داشت، پس از توافق با باشگاه آلومینیوم به جمع اراکی‌ها پیوست.

این بازیکن که توانایی بازی در پست‌های وینگر و مهاجم را دارد، ازجمله نفرات تاثیرگذار فصل اخیر خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته اول بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال آلومینیوم اراک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد فلزی‌های لیگ در کنار زاینده رود 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل هم به میدان می‌روند.

در این دیدار که به میزبانی ذوب آهن و در اصفهان برگزار می‌شود، شاگردان مجتبی حسینی در حالی به مصاف میزبان می‌روند که در ۵ دیدار رو در رو با این تیم طعم پیروزی را نچشیده اند، اما ذوب آهن در ۲ مسابقه از ۵ دیدار رودر رو با آلومینیوم سازان برنده میدان بوده است.

آخرین بار یازدهم آبان سال گذشته بود که در دیدار رفت لیگ برتر تقابل دو تیم با تساوی در عدد ۱ به پایان رسید.

دو تیم هم امتیاز ذوب آهن و آلومینیوم با ۳۰ امتیاز کمر کشِ جدول را تسخیر کرده اند و در این بین میزبان اصفهانی با تفاضل گل بهتر دو رده بالاتر از اراکی‌ها در خانه هشتم جدول است.

آلومینیوم سازان در ۵ دیدار گذشته دو شکست یک پیروزی و دو تساوی در کارنامه دارند و در آن سوی میدان ذوب آهن که با چهار گل تراکتور را شکست داده بود هفته گذشته با یک گل شهرآورد بزرگ نصف جهان را با شکست یک صفر به سپاهان واگذار کرد.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب آهن از ساعت ۱۶ و سی دقیقه یکشنبه دوم اردیبهشت در اصفهان مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

 

دیگر خبرها

  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • یکسان اجرا نشدن قانون آزاردهنده است
  • نبرد فلزی‌های لیگ در کنار زاینده رود