Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با بسته ویژه خبری ایرنا همراه باشید تا مروری بر اتفاقات روز ورزش ایران و جهان در نهمین روز تیرماه داشته باشیم.

با تصمیم فدراسیون جهانی دو و میدانی؛ حدادی در مسابقات قهرمانی جهان آمریکا شرکت خواهد کرد

 احسان حدادی قهرمان دو و میدانی ایران با تصمیم فدراسیون جهانی در مسابقات قهرمانی جهان (اورگان۲۰۲۲)شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

هندبال بانوان ایران هم به کاروان اعزامی به قونیه اضافه شد

در پی حذف هندبال بانوان ایران از حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و اعتراض کتبی کمیته ملی المپیک و پیگیری‌های سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به این بازی‌ها هندبال بانوان ایران هم به رشته های اعزامی اضافه شد. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

ستاره‌هایی که آزاد می‌شوند؛ از ایسکو تا دمبله

 بنا بر تقویم فوتبالی جهان، از امروز ارتباط چند بازیکن مطرح با تیم‌های کنونی خود به پایان می‌رسد و به‌عنوان بازیکن آزاد در پنجره نقل‌وانتقال با هر باشگاهی می‌توانند قرارداد ببندند. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

۳ مدال طلا، نقره و برنز ملی پوشان تکواندو در روز پایانی/جمع مدال های ایران به عدد ۸ رسید

با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز دیگر، پرونده ملی پوشان تکواندو ایران در رقابت‌های آزاد چانچئون با هشت مدال رنگارنگ بسته شد. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

داستان مشترک سرمربیان خارجی استقلال در ابتدای راه؛ امتیازات از دست رفته و کوره داغ آزادی

سرمربیان خارجی که طی ۲۰ سال اخیر برای هدایت استقلال وارد ایران شده‌اند، در یک مسئله با یکدیگر اشتراک داشته‌اند و همین وجه مشترک دردسرهای بزرگی را برای آبی‌ها ایجاد کرده است. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

اولین پیروزی تاریخ هندبال بانوان ایران در مسابقات جهانی

تیم هندبال دختران ایران توانست با برتری برابر مکزیک نخستین برد تاریخ خود را در مسابقات جهانی کسب کند. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

جام جهانی فوتبال فرصتی مناسب برای شناساندن فرهنگ اصیل ایران به جهانیان

مسئول کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد ویژه جام جهانی گفت: باید به بهترین شکل ممکن برای شناساندن فرهنگ و هنر اصیل ایرانی در ایام جام جهانی فوتبال برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم در راستای تحقق اهداف «دیپلماسی فرهنگی» دولت مردمی قدم های استواری برداریم. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال کمیته ملی المپیک جام جهانی فوتبال مکزیک احسان حدادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال کمیته ملی المپیک جام جهانی فوتبال فدراسیون هندبال کمیته ملی المپیک جام جهانی فوتبال مکزیک احسان حدادی هندبال بانوان ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم

عیسی زارع پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینها در راستای ارتقای بهبود وضعیت ارتباطات در کشور ماهواره‌های متعدی در دست ساخت قرار دارند، ابراز داشت: برخی از آن‌ها آماده پرتاب هستند.

وی ضمن بیان اینکه در حوزه فضایی به دنبال منظومه سازی هستیم، افزود: به این معنا که می‌خواهیم ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی را به شکل منظومه در فضای کشور شاهد باشیم.

وزیر ارتباطات بابیان اینکه هوشمند سازی خدمات دولت یکی از اقدامات مهمی بود که از سنوات قبل مورد پیگیری قرار گرفته است، ابراز داشت: نتیجه این رصد ارائه ۷۰ درصد خدمات دولت طی سال گذشته به صورت الکترونیک بوده است.

زارع پور در ادامه تصریح کرد: از این میزان خدمت ۱۲ درصد آن به صورت هوشمند درآمده که یکی از اولویت‌های در وزارت ارتباطات رساندن آن به ۳۰ درصد است.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب دیگر در حوزه ارتباطات اتصال ۲۶۰ دانشگاه به پنجره واحد خدمات دانشگاه‌ها بود که مورد تقدیر اتحادیه جهانی مخابرات نیز قرار گرفت.

کد خبر 6081782

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد هارد دیسک/ اولین هارد یک گیگابایتی ۲۵۰ کیلوگرم وزن داشت!
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران