Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودکان برای ایجاد استقلال در زندگی خود از روش‌هایی استفاده می‌کنند که شاید همه آن‌ها درست نباشد؛ بنابراین نباید با رفتار‌های دستوری استقلال آن‌ها را شکننده کنیم.
با یادگیری چند نکته کلیدی می‌توانید، فرزندان خود را مسئولیت پذیر تربیت کنید.

بيشتر بخوانيد

توصیه نصیریان به والدین فرزندان اوتیسمی + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تربیت فرزندان نکات مهم سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسپاسی از نعمت‌های پروردگار نشانه دنائت انسان است

حجت الاسلام رضا باوقار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شرافت و پاکی انسان نشانه ای کامل از تقوی است و تمامی حرکات و رفتارهای بشر در حرکت به سوی تکامل نشات گرفته از پاکی روح و اتکای به نفس است.

وی خاطرنشان کرد: نشانه دنائت و پستی در یک انسان به جا نیاوردن شکر نعمت هایی است که خدا به او داده است و ضروری است در برابر تمام این نعمت های مادی و معنوی شاکر باشیم.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر شرافت و پاکی انسان ها را به کفو نفس دانست و بیان کرد: مسئولیت بزرگ الهی و حتی قبول مسئولیت دنیوی ظرفیت روحی می‌خواهد و کسی که ظرفیت روحی اش پایین است به مردم، دین، قرآن و خدا… خیانت می‌کند.

حجت الاسلام باوقار تصریح کرد: روزی فقط نان و مادیات نیست بلکه یکی از روزی‌های مهم خشوع در نماز است که همان کرنش در عبادت است.

امام جمعه مشگین‌شهر آثار خشوع در رفتار انسان را یادآور شد و بیان کرد: خاشعین ظرفیت روحی پیدا می‌کنند و نمازی که عامل رستگاری است آن نمازی است که با خشوع اداء می‌شود چرا که خشوع در نماز و عبادات دیگر سبب می‌شود که انسان همیشه سبک بار و آرام باشد.

کد خبر 6063587

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • با این ورزش‌های ساده عمر طولانی‌تری داشته باشید
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • ناسپاسی از نعمت‌های پروردگار نشانه دنائت انسان است
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • نحوه جامعه‌پذیری و چگونگی پزشک شدن دانشجویان پزشکی
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان