Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@06:51:12 GMT

رامین رضاییان مصمم‌تر از قبل است!

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۳۶۸۰

رامین رضاییان مصمم‌تر از قبل است!

رضاییان این روزها برنامه ویژه‌ای را در دستور کار خود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که برخی از رسانه ها از سفر دوباره مدافع شماره 27 فصل قبل پرسپولیس به قطر خبر داده بودند اما رامین رضاییان در حال حاضر در ایران به سر می برد و دوران تعطیلاتش را بدون استراحت سپری می کند.

رامین که این روزها تمرینات سنگین و پرفشاری را به صورت انفرادی در دستور کار خود دارد با وجود پیشنهادهای مالی وسوسه انگیز از سوی تیم های لیگ برتری، فعلا در سکوت رسانه ای قرار دارد و مصمم است شرایط بدنی و جسمی خود را در وضعیت ایده آل حفظ و خود را برای فصل فوتبالی جدید آماده سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که برخی نزدیکان رامین اعلام کرده اند پرسپولیس اولویت اول او در فصل بعد برای حضور در لیگ برتر ایران است و به نظر می رسد او همچنان منتظر پیغامی از سوی پرسپولیسی ها مانده است.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قرارداد پرسپولیس تمرین تمدید رامین رضاییان مصمم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی مصمم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید مجید هدایت امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها اظهار کرد: فعال شدن بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مشوق‌های اقتصادی را مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه است، افزود: زیرساخت‌های بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور اضافه کرد: فعال شدن بازارچه موجب رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

هدایت ادامه داد: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است زیرا می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان، زمینه رشد اقتصادی را فراهم سازد.

وی افزود: یکی از ا, لویت‌های وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در این راستا تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 747696

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • مصمم به ارتقای روابط ایران و پاکستان هستیم/ افزایش سطح روابط تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند