Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:31:07 GMT

دی یونگ از بارسلونا جدا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۳۹۴۵

دی یونگ از بارسلونا جدا شد

مهاجم هلندی بارسلونا با انتشار پستی از جدایی خود از تیم بارسلونا خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، لوک دی یونگ بازیکن هلندی سابق سویا بعد از حضور در بارسلونا از این تیم جدا شد. مهاجم هلندی به صورت قرضی از سویا آمد و به تدریج توانست ژاوی هرناندز را متقاعد کند تا از او در ترکیب اصلی تیم استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در شبکه اجتماعی خود نوشت: حضور در بارسلونا چه دوران خاصی بود. برای شما بهترین ها را در آینده آرزو می کنم.

لوک دی یونگ در آخرین روز نقل و انتقالات سال گذشته پس از اینکه آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید رفت، به بارسلونا پیوست. این بازیکن هلندی به صورت قرضی از سویا به خدمت گرفته شد. تردیدها از بازی او پس از ورود به نیوکمپ مشهود بود، اما این مهاجم بی سر و صدا کار خود را کرد و از موقعیت هایش استفاده کرد و ۷ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

رود فان نیستلروی، سرمربی آیندهوون هلند گفت که رویای بازگشت او را در سر می پروراند. او گفت: ما هر کاری برای بازگشت او انجام می دهیم. او یک مهاجم استثنایی برای ماست. بازگشت او به آیندهوون در حال حاضر واقع بینانه نیست اما ممکن است  که این اتفاق رخ دهد.

در مسابقات یورو ۲۰۲۰ دی یونگ در دو مسابقه به میدان رفت و گلی به ثمر نرساند. هر دو بار این مهاجم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. در ادامه با آسیب دیدگی از ناحیه زانو که در حین تمرینات به وجود آمد، او ادامه مسابقات یورو ۲۰۲۰ را از دست داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوک دی یونگ دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد