Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لیلا عسکری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تقدیر از عملکرد زنان کارآفرین استان افزود: ایجاد این تعداد اشتغال برای استان کرمانشاه کار بسیار بزرگی است به همین خاطر باید از " زهره رستمی" مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه به خاطر پیگیری حل مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و مشاغل خانگی بانوان استان قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه طی بازدیدهای مکرر که از کارگاه ها و تولیدی ها زنان کارآفرین استان داشت در جریان مشکلات آنان قرار می گرفت و با تلاش و رایزنی فراوان با دیگر دستگاه های اجرایی و ارگان ها؛  با ارایه راهکارهای خلاقانه و کارشناسی مشکل آنان را حل می کرد، و در مناسبت ها و بهانه های مختلف با اهدای لوح و هدایا زنان کارآفرین را دلگرم و تشویق می کرد، جا دارد از این مدیر نمونه قدر دانی و حمایت بیشتر کنیم. 

 مدیر انجمن زنان کارآفرین استان کرمانشاه؛ دفتر زنان و خانواده استانداری را مرکز امید آفرینی، برنامه ریزی و چشم امید زنان استان دانست و گفت: زنان و خانواده یعنی ۱۰۰درصد آنچه که در جامعه هست و آنچه که باید در آینده باشد، اعم از اشتغال و کارآفرینی، فرزند آوری و تربیت نسل همه چیز خانواده است، بنابراین باید به آن به طور ویژه و با اهمیت بسزایی توجه شود، به همین خاطر خواستار حمایت قوی استاندار کرمانشاه از دفتر امور زنان و خانواده استان هستیم.

عسکری با اعلام اینکه زنان کارآفرین کرمانشاه در زمینه پرورش گیاهان دارویی، زعفران، نخ رسی، محصولات کشاورزی، میوه خشک و سبزی خشک، پوشاک، فرش و دیگر رسته ها در سالهای اخیر عملکرد خوبی داشته اند گفت:  بستر و شرایط کسب این موفقیت ها تا حد خیلی زیادی به خاطر برنامه ریزی دقیق و کارشناسی  و پیگیری های دفتر زنان و امور خانواده استانداری کرمانشاه است.

این کارآفرین در بخش دیگر از صحبت های خود یکی از عمده مشکلات زنان کارآفرین استان را سخت گیری بانک های عامل در ارایه تسهیلات به زنان کارآفرین اعلام کرد و خواستار رفع موانع اداری در صدور مجوزها و تسهیل در پرداخت تسهیلات شد.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از اشتغال زنان کارآفرین شامل زنان بی سرپرست و بدسرپرست استان است، گفت: دولت واقعا باید در برپا کردن غرفه ها در بازارچه های محلی، مرزی و نمایشگاه ها  و همچنین اماکن گردشگری برای فروش محصولات و کالاها باید تسهیلگری کند.

انجمن زنان کارآفرین کرمانشاه ۵۸ عضور دارد و جزو اولین انجمن های زنان کارآفرین کشور است و سه سال سابقه دارد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی استانداری کرمانشاه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی کرمانشاه دفتر زنان و خانواده استانداری خانواده استانداری کرمانشاه زنان کارآفرین استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان