Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امین‌حسین رحیمی پنجشنبه ۹ تیر در یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر با بیان اینکه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها قابل قبول نیست و باید کنترل شود، اظهار کرد: دولت مصمم است تسلط خود بر بازار را افزایش دهد.

رحیمی با اشاره به برگشت قیمت‌ کالاها به پایه قیمت‌ مصوب ۳۱ اردیبهشت ماه تصریح کرد: تولیدکنندگان بدون اجازه سازمان حمایت از تولید و مصرف‌کنندگان اجازه افزایش قیمت را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دولت شبانه‌روز به فکر مردم است و تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته تا از افزایش قیمت‌ها و بی‌نظمی جلوگیری کند.

رحیمی با اشاره به اینکه دولت هرگز اجازه نمی‌دهد مردم ناراحت و آزرده خاطر شوند، افزود: مشکلات زیاد است و به برکت خون شهدا و با همراهی مسئولان و مردم، این مشکلات کم خواهد شد.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه ما برای کاهش مشکلات شب و روز نمی‌شناسیم، گفت: مقام معظم رهبری، رییس جمهور و تمامی مسئولان تدبیر می‌کنند تا امورات کشور به درستی انجام شود.

وی مطرح کرد: به عنوان عضوی از دولت شهادت می‌دهم که دولت سیزدهم که خود را دولتی مردمی و انقلابی می‌داند، تمام تلاشش بر این است تا امنیت، آسایش و معیشت مردم را تامین کند.

وزیر دادگستری گفت: ما یک شرمندگی و عذرخواهی به مردم بدهکاریم که به واسطه اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اذیت شدند.

رحیمی ادامه داد: هیچ علاج و چاره‌ای جز اصلاح ارز ترجیحی و مردمی‌سازی یارانه‌ها نبود و رئیس جمهور آبروی خود را برای اجرای درست این طرح گذاشت.

وی روح شهدا و دعای خانواده‌های معظم آن ها را سبب تدبیر امورات کشور دانست و خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی تحریم است و وظیفه ما تامین امنیت و آسایش مردم در وضعیت کنونی است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه دشمنان دائم در حال توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: ما از هیچ تلاشی در تامین آسایش مردم کوتاهی نمی‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری مردمی سازی یارانه ها یارانه جدید افزایش قیمت ها حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!

تین نیوز

فعالان صنعت چای با انتقاد از افزایش حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده این محصول، تاکید کردند که این مساله منجر به ایجاد بحران در بازار چای خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی تین نیوز ، اول اردیبهشت ماه جاری، حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی توسط هیات دولت به میزان یک درصد تعیین و از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد. براین اساس کالاهای مانند گندم، برنج، شکر خام، روغن خام، دانه‌های روغنی، کنجاله سویا، جو، حبوبات، گوشت قرمز و گوشت مرغ مشمول این مصوبه هستند.

نکته قابل توجه در این میان حذف کالای چای از این لیست است. در این راستا کارشناسان صنعت چای کشور با انتقاد از این تصمیم دولت، حذف چای از لیست مذکور و افزایش حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده آن به 10 درصد را تصمیمی نادرست خواندند.

یکی از فعالان صنعت چای در این زمینه به خبرنگار ما گفت: افزایش ارزش افزوده چای منجر به افزایش نرخ تمام شده آن و در نهایت رشد قیمت برای مصرف کننده نهایی می شود. مسعود طاهری اضافه کرد: علاوه بر این شاهد گسترش قاچاق این کالا به کشور خواهیم بود و حضور تجار رسمی در صحنه واردات چای کمرنگ می شود. طاهری با بیان اینکه بیش از هفتاد درصد از مصرف چای کشور وارداتی است، تاکید کرد که افزایش هریک از فاکتورهای تعیین کننده قیمت تمام شده، سبب افزایش فشار مضاعف بر مصرف کننده نهایی می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سال گذشته نیز تغییر نرخ تخصیص ارز از تالار اول به تالار دوم منجر به افزایش قیمت چای شد، رشد مجدد قیمت برای بازار مشکلات زیادی را به وجود می آورد. این فعال بخش خصوصی با اشاره به محدودیت های وارد شده به صنعت چای در یکسال و نیم گذشته، گفت: مواردی چون توقف ثبت سفارش و عدم تخصیص ارز در سال گذشته مشکلات زیادی را به وجود آورد اما تلاش های تجار و فعالان صنف باعث شد که بازار دچار بحران نشود به همین جهت درخواست ما از دولت این است که در مصوبه اخیر خود بازنگری کرده تا آرامش نسبی بازار چای که با تلاشی فوق العاده ، ایجاد شده دچار خدشه نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان