Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا تقوی نیا روز جمعه در جمع شماری از جوانان شهرستان دیر افزود: باید اعتماد به نفس داشته باشیم و بفهمیم که در سطح ملی حرف برای گفتن داریم. 

وی گفت:یکی از اهداف انقلاب فراهم کردن زمینه برای رشد و پیشرفت همگان بود و امروز شرایط، نوید آینده ای درخشان را می دهد، مهم این است که خودباوری داشته باشیم و ظرفیت های درونی خود را شکوفا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مشاوراستاندار بوشهر در امور جوانان با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت:  در دنیای نابرابری قرار گرفته ایم که قوانینش را به ما تحمیل می کند، لذا باید خود را قوی کنیم. 

تقوی نیا حس امیدواری در جوانان را مورد تاکید قرارداد و افزود: دشمن تلاش می کند حس ناامیدی را به جامعه ما القا کند و نباید این گمانه شکل بگیرد که نظام اسلامی قادر به حل مشکلات نیست لذا با وجود همه این تلاش ها دستاوردهای بی نظیری در انقلاب اسلامی داشته ایم.

وی ادامه داد: استاندار بوشهر نگاه و اهتمام جدی و ویژه ای به جوانان دارد و در تلاش است در راستای جوان گرایی حرکت کند و  مسئولیت دارم صدای جوانان را به مدیران کل و استاندار انتقال دهم.

وی اضافه کرد: مشاور جوان نیروی اجرایی نیست بلکه نیروی نظارتی و مشورتی است که در تصمیم گیری ها و راهبردها مشارکت می کند.

مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان اظهارکرد: یکی از اهداف تشکیل جلسات با جوانان شناخت ظرفیت های جوانان در شهرستان ها و معرفی آنها به نهادها و ادارات است. 

وی یادآورشد: آینده بسیار روشن است و با تلاش دولت و یاری مردم بر مشکلات اقتصادی نیز فائق خواهیم آمد.

وی گفت:  دیر شهرستان محرومی نیست بلکه برخوردار است و وضعیت فعلی این شهرستان قابل مقایسه با گذشته نیست اما باید بیشتر تلاش کنیم.

مشاور فرماندار دیر در امور جوانان گفت: جذب و سازماندهی جوانان صاحب فکر، جمع آوری ایده ها و طرح های جوانان و ارائه آن به فرماندار از مسئولیت های مشاور جوان فرماندار است.

حسین فخرایی افزود: در جهت توسعه و ارتقا سطح علمی و تصمیم گیری انجام فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی در عرصه های مختلف جوانان تلاش خواهیم کرد.

مدیر پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر گفت: معرفی جوانان و دانش آموزان موفق و استعدادیابی جوانان و نوجوانان از اهداف این پایگاه خبری است.

محمدرضا تنو افزود: در زمان حاضر ۸۰ نفر عضو این پایگاه خبری هستند و ۵۵ جوان مستعد و نخبه در سطح شهرستان ها به مسئولان معرفی و با دستگاهها در جهت حمایت از جوانان تفاهمنامه منعقد شده است.

در ادامه هر کدام از جوانان به ارائه نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

برچسب‌ها استانداری بوشهر مشاوره بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری بوشهر مشاوره بندردیر استانداری بوشهر مشاوره بندردیر استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزبوشهر؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی که به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش وجوانان در حال تدوین است گفت:با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود:هیات ورزش دانش اموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به هیات خواهدداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و افزود:با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

علی موحدی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد