Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع رسانه‌ای بار دیگر از وقوع حادثه تیراندازی در ایالات متحده آمریکا خبر دادند و اعلام کردند که به دنبال این حادثه ۹ نفر در ایالت «نیوجرسی» روانه بیمارستان شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نظر می‌رسد که حوادث تیراندازی در ایالت‌های مختلف آمریکا تمامی ندارند. در همین راستا، منابع رسانه‌ای بار دیگر از وقوع حادثه تیراندازی در ایالات متحده آمریکا خبر دادند و اعلام کردند که به دنبال این حادثه ۹ نفر در ایالت «نیوجرسی» روانه بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، این حادثه طی شامگاه پنجشنبه در شهر «نیوآرک» ایالت نیوجرسی به وقوع پیوسته است. تاکنون جزئیات بیشتری از این خبر و علت اصلی وقوع حادثه تیراندازی در ایالت نیوجرسی آمریکا منتشر نشده است.

این درحالی است که چندی پیش «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا پیش از سفر به اروپا، طرح دو حزبی کنگره برای محدودیت خرید و فروش و آزادی حمل سلاح را امضاء کرد تا با این اقدام، مصوبه مذکور در این کشور به قانون اجرایی تبدیل شود.

رئیس جمهور آمریکا پیش از امضای این مصوبه در این خصوص گفت: من یک قانون دو حزبی را امضا خواهم کرد که شامل محدودیت در حمل اسلحه می‌شود. تیراندازی هر روز در خیابان‌ها و اماکن عمومی اتفاق می‌افتد و قربانیان زیادی برجای می‌گذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا بیمارستان حادثه تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن


به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، سازمان تجارت دریایی انگلیس در حساب کاربری ایکس اعلام کرد که گزارشی درباره وقوع حادثه امنیتی در فاصله  مایل دریایی در جنوب غرب عدن دریافت کرده است.

این سازمان به کشتی های تجاری توصیه کرده است که در تحرکات خود جانب احتیاط را رعایت کرده و هر نوع حادثه مشکوک را گزارش دهند

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت