Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام یک خبرنگار اروگوئه‌ای، تیم ملی این کشور در سپتامبر در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال ایران خواهد رفت.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی فوتبال ایران در پنجره خرداد ماهی که فیفا مشخص کرده بود از چهار مسابقه‌ای که می‌توانست انجام دهد تنها یک بازی را مقابل تیم دوم الجزایر برگزار کرد و همین موضوع انتقادات زیادی را متوجه فدراسیون فوتبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوهایی اعلام کرد برای پنجره بعدی فیفادی یعنی در ماه سپتامبر اردو و بازی‌های دوستانه مناسبی را برای تیم ملی فوتبال ایران مهیا خواهد کرد.

حالا یک خبرنگار اروگوئه‌ای به نام "بایسان" در توئیتی اعلام کرده تیم ملی فوتبال این کشور در تاریخ ۲۳ سپتامبر (یک شهریور) در شهر وین و در کشور اتریش دیداری دوستانه را با تیم ملی فوتبال ایران برگزار خواهد کرد. لالسلسته همچنین به دنبال این است تا چهار روز بعد مقابل تیم ملی قطر پیکار داشته باشند.

ایران و اروگوئه قرار بود در خرداد به مصاف هم بروند اما دراگان اسکوچیچ به خاطر مسافت طولانی که باید تا مونته‌ویدئو طی می‌شد با برگزاری این مسابقه مخالفت کرد اما حالا در اتریش شاهد بازی این ۲ تیم خواهیم بود.

دیدار با اروگوئه در اتریش نشان می‌دهد که احتمالا ملی‌پوشان در اتریش اردو برپا می‌کنند و هیچ بعید نیست، دیگر دیدار تدارکاتی ما نیز در همین کشور ترتیب داده شود. ایران پیش از این و در سال‌های گذشته چند مرتبه‌ای در کشور اتریش اردو زده است.

گفتنی است اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه هشتم با تیم‌های کره جنوبی، پرتغال و غنا هم‌گروه است. آنها اولین بازی خود را مقابل نماینده قاره کهن به انجام می‌رسانند و به همین دلیل هم در نظر دارند تا با تیم‌های آسیایی بازی دوستانه به انجام برسانند تا شناخت بهتری از جنگجویان تائه‌گوک پیدا کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اروگوئه ، تیم ملی ایران ، میرشاد ماجدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اروگوئه تیم ملی ایران میرشاد ماجدی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تراکتور تبریز بود که در پایان رقیبش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز ۲ تیم موقعیت‌های روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند.

در دقیقه ۶۳ خطای مدافع تراکتور بر روی محمد عباس زاده در محوطه جریمه منجر به اعلام ضربه پنالتی از سوی داور بازی شد که که در نهایت منصور باقری در دقیقه ۶۵ موفق شد نخستین بازی را برای نساجی به ثمر برساند و این دیدار با همین یک گل به سود شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید تا از قعر جدول شده و به رتبه پانزدهم صعود کنند.

تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم و نساجی هم با ۱۹ در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران