Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت با اشاره به آخرین وضعیت توسعه مجتمع پتروشیمی گلستان، گفت: با توجه به سهام‌دار شدن هلدینگ‌های بزرگ در این پروژه، به‌زودی عملیات اجرای‌ آن آغاز خواهد شد.

به گزارش حوزه پارلمانی ایران اکونومیست، جواد اوجی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت توسعه مجتمع پتروشیمی گلستان، گفت: بخش اعظم سهامدران این پتروشیمی مردم هستند و مشکلات بسیاری را در چند سال اخیر از سر گذرانده است، اما خوشبختانه به دنبال پیگیری‌های رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان، وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، کارگروهی تشکیل داده است تا به‌صورت تخصصی کار را پیگیری کند در عین حال از هلدینگ‌ها و شرکت‌های توانمند پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری هم دعوت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت بیان داشت: از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس درخواست سرمایه‌گذاری در این پتروشیمی و سهامداری آن را داشته‌ایم که موافقت شده است لذا با توجه به اضافه شدن سهامداران جدید، به‌زودی تحول خوبی در مجتمع پتروشیمی گلستان، صورت خواهد گرفت.

اوجی ضمن قدردانی از نماینده و استاندار گلستان به منظور همراهی و تلاش برای راه‌اندازی این پتروشیمی که اشتغال‌زایی فراوانی برای مردم منطقه به همراه دارد، گفت: وزارت نفت بنا دارد هرچه سریع‌تر این مجتمع، عملیاتی و تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه مطالعه اقتصادی این پروژه انجام شده و سرمایه‌گذاران و هلدینگ‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری در آن اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: باتوجه به سهام‌دار شدن هلدینگ‌های بزرگ در این پروژه، به‌یقین به‌زودی عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد تا مردم منطقه  از فواید آن بهره‌مند شوند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جواد اوجی ، هلدینگ خلیج فارس ، وزارت نفت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جواد اوجی هلدینگ خلیج فارس وزارت نفت مجتمع پتروشیمی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به واگذاری یکی از تیم‌های مطرح فوتبال کشور به هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: بخش عمده شرکت‌ها و سرمایه‌های هلدینگ خلیج فارس در استان بوشهر قرار دارد.

 وی اضافه کرد: این یک بی‌عدالتی بزرگ است که آلودگی‌ها، تخریب محیط زیست، ترافیک و دیگر مضرات این صنعت نصیب مردم استان بوشهر شود ولی حمایت مالی و پول و سودش برای دیگران باشد.

نماینده دشتستان افزود: این ظلم آشکار است که برخی مدارس و مراکز درمانی استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و تیم‌های ورزشی ما از امکانات حداقلی محرومند ولی قرار است سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اقدام هلدینگ خلیج فارس در خرید باشگاه پایتخت را غیرقانونی خواند و گفت: اگر قرار است تیم‌داری کنند چرا باید با پول مستضعفان و بازنشستگان باشد؟ از رییس جمهور و دیگران درخواست داریم جلوی این کار را بگیرند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • عکس| استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس درباره مالکیت استقلال
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز