Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@18:57:39 GMT

مهدی طارمی جزو صد بازیکن برتر اروپا

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۴۹۳۸

مهدی طارمی جزو صد بازیکن برتر اروپا

«مهدی طامی» از سوی نشریه مارکا به عنوان یکی از صد بازیکن برتر فوتبال اروپا در فصلی که گذشت معرفی شد.

به گزارش ایرنا، نشریه مارکای اسپانیا به معرفی صد بازیکن برتر فصل گذشته لیگ‌های اروپایی پرداخت و نام مهدی طارمی، ستاره ملی‌پوش تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو باشگاه پورتو نیز در میان بهترین‌های سال قاره سبز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این انتخاب توسط ۶۰ کارشناس فوتبال از نقاط مختلف جهان صورت گرفته است. بازیکن ۲۹ ساله و ایرانی پورتو با عملکرد خیره کننده به همراه این تیم پرتغالی جایگاه نود و ششم بهترین‌های سال اروپا را از آن خود کرد. طارمی در فصلی که گذشت با اژدهاها قهرمان لیگ و جام حذفی شد و به نوعی تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بود.

جالب است که در این لیست کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در رتبه‌های نازل ۲۱ و ۲۶ قرار گرفتند. کریم بنزما، تیبو کورتوآ و وینیسیوس جونیور، هر سه از رئال مادرید از سوی این نشریه مادریدی رتبه‌های نخست را به خود اختصاص دادند. در ادامه جدول ۱۰ نفر ابتدایی را مشاهده کنید.

۱- کریم بنزما (رئال مادرید)

۲- تیبو کورتوا (رئال مادرید)

۳- وینیسیوس (رئال مادرید)

۴- محمد صلاح (لیورپول)

۵- کیلیان ام‌باپه (پاری سن ژرمن)

۶- لوکا مودریچ (رئال مادرید)

۷- کوین دی بروین (منچستر سیتی)

۸- رابرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)

۹- فیرجیل فان دایک (لیورپول)

۱۰- سادیو مانه (لیورپول)

تماشاخانه ببینید| هواپیمای 5000 نفره، مجهز به رستوران، مرکز خرید، استخر و باشگاه ببینید| هشدار قطع برق در ژاپن با رسیدن دما به ۳۵ درجه سانتی‌گراد فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم