Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@07:23:02 GMT

امام جمعه اردبیل: عدالت در توزیع آب شرب اجرا شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۴۹۵۸

امام جمعه اردبیل: عدالت در توزیع آب شرب اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در جمع مسوولان شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل اظهارکرد: باید در توزیع آب شرب و مصارف بهداشتی مورد نیاز هم‌استانی‌ها، عدالت وجود داشته باشد.

وی افزود: انتظار از مدیران این است که در کنار تخصص، روحیه جهادی داشته باشند، چرا که در این صورت بسیاری از مشکلات در جامعه حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: قطعی آب، مسائل بهداشتی و مصرف بی‌رویه آب از جمله چالش‌هایی است که در حوزه آب وجود دارد.

آیت‌الله عاملی ضمن دعوت از مردم و شهروندان به صرفه‌جویی در مصرف آب گفت: اگر بخواهیم شکر نعمت خداوند را در خصوص آب به جای آوریم این همان صرفه جویی است.

پیشرفت فیزیکی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل مناسب است

 نعمت سلطانی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، خدمت رسانی به مردم را افتخار این شرکت دانست و افزود: رضایتمندی مردم استان از اهداف اساسی شرکت محسوب می‌شود و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی در جهت تامین و توزیع آب، این مسئله را به اثبات برسانیم.

وی به مسئله خشکسالی و کاهش بارندگی اشاره کرد و ادامه داد: این عوامل در بخش‌های تولید و مصرف آب اثر مستقیم داشته و توصیه مدیریت مصرف آب را از تریبون نمازجمعه خواستار شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به نقش مهم آب در رعایت بهداشت فردی، افزود: با توجه به فرا رسیدن تابستان، برنامه‌ریزی و همکاری عمومی برای مقابله با تنش آبی و پشت سر گذاشتن تابستان بسیار جدی و ضروری است.

وی با اشاره به برخی رفتارهای ناصحیح در زمینه مصرف آب، گفت: با توجه به کمبود منابع آبی، بروز خشکسالی، افزایش جمعیت و صنایع جا دارد با فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص نحوه استفاده درست از آب از هدر روی هرچه بیشتر آب جلوگیری شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل گفت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل با پیشرفت قابل قبولی در حال اجرا است.

سلطانی یادآور شد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۷۲درصد جمعیت روستایی تحت پوشش آب هستند و بیش از ۵۵درصد از جمعیت شهری اردبیل نیز تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب قرار دارند.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب شرب اردبیل آب آب اردبیل تنش کم آبی بحران آب صرفه جویی در آب شرکت آب و فاضلاب استان مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار

 با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۱۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر، ۲.۷ درصد افزایش یافته است.

از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین ۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۶ میلیون لیتر، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

این شرکت با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امام حسن در جنگ با ایران شرکت نکرد / اگر امام حسن صلح نمی‌کرد، معاویه یوم‌المرحمه‌ی دوم را اجرا می‌کرد!
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل