Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه منابع طبیعی گرگان، مهدی کاشانی نژاد اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه، هشتم لغایت یازدهم تیرماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه، هشتم تیرماه، گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه، نهم تیرماه، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه، دهم تیر ماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه مورخ یازدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشانی‌نژاد ادامه داد: در استان گلستان تعداد ۳۴ هزار و ۷۸۸ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۷۸ داوطلب زن (۶۱ درصد) و ۱۳ هزار و ۵۱۰ داوطلب مرد (۳۹ درصد) هستند و در مجموع تعداد داوطلبان نسبت به سال گذشته سه هزار و ۲۷۷ نفر در استان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی شامل ۱۸۴۵ نفر در گروه ریاضی، ۱۳۱۲۲ نفر در گروه تجربی، ۱۲۰۶۷ نفر در گروه انسانی، ۴۳۵۱ نفر در گروه زبان‌های خارجی و ۳۴۰۳ نفر در گروه هنر است.

وی بیان کرد: در شهر گرگان نیز تعداد ۹ هزار و ۳۹۹ داوطلب شامل شش هزار و هفت داوطلب زن و سه هزار و ۳۹۲ داوطلب مرد در گروه‌های آزمایشی مختلف شرکت کرده‌اند که در گرگان بیشترین داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی تجربی و کمترین داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی است.

کاشانی‌نژاد گفت: همانند سال‌های گذشته با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون در گرگان و سطح استان افزایش داشته است تا دغدغه‌ای برای داوطلبان و خانواده‌های آنها وجود نداشته باشد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان گلستان ادامه داد: داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

کد خبر 5526993

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور دانشگاه منابع طبیعی گرگان سازمان سنجش بوشهر کرمانشاه مشهد خراسان رضوی ویروس کرونا مواد مخدر اردبیل سنندج ایلام کنکور آمار کرونا همدان بیرجند شیراز گروه آزمایشی نفر در گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،  رئیس پلیس فتا در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی حفاظتی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به خانواده‌های داوطلبان کنکور هشدار داد به هیچ عنوان فریب افراد و گروه‌های مدعی فروش سئوالات کنکور در فضای مجازی را نخورند.
سردار سرتیپ دوم وحید مجید همچنین گفت: از ابتدای امسال ۲۰ نفر را در زمینه فروش سئوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بازداشت کرده‌ایم.

 

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با سوالات تقلبی کنکور
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند
  • ثبت نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا (چهارشنبه)