Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:46:23 GMT

شناسایی و برخورد با متخلفین کنکور ۱۴۰۱ در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۵۱۱۰

شناسایی و برخورد با متخلفین کنکور ۱۴۰۱ در سرپل ذهاب

امیر فیضی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق عامه و اقدامات پیشگیرانه مجموعه دستگاه‌های نظارتی شهرستان سرپل ذهاب، با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران افرادی که قصد تخلف در برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۱ در سرپل ذهاب را داشتند شناسایی و با آنها برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری و حفظ حقوق عامه در این خصوص مجموعه دستگاه‌های نظارتی در شهرستان سرپل ذهاب به دقت بر مساله امنیت و سلامت برگزاری این آزمون نظارت خواهند کرد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: با هرگونه اقدامی که سلامت و جو روانی جامعه را برهم بزند و یا حقوق عامه را زیر سوال ببرد در شهرستان سرپل ذهاب با قاطعیت برخورد خواهد شد.

کد خبر 5527784

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور 1401 کرمانشاه سرپل ذهاب متخلف کنکور کنکور سراسری بوشهر کرمانشاه مشهد خراسان رضوی ویروس کرونا مواد مخدر اردبیل سنندج ایلام کنکور آمار کرونا همدان بیرجند شیراز شهرستان سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است

رومیانی دادستان شهرستان گتوند گفت: ما انتظار داریم برای مبارزه با موضوع پدیده‌های شوم گروه‌های شادی که بدون نام به دادستانی جهت برخورد معرفی می‌شوند، قاطعانه به این موضوعات ورود پیدا می‌کنیم.

رومیانی ادامه داد: به محض اطلاع مدعی العموم نسبت به این موضوعات دستگاه قضا قطعاً ورود و نسبت به این موضوعات برخورد قاطعانه‌ای خواهد داشت.

 جلسه میز خدمت دادگستری گتوند با حضور ریاست دادگستری و دادستان شهرستان، بخشدار مرکزی، نماینده ولی فقیه در ناحیه گتوند، شهردار و شورای اسلامی صالح شهر، فرمانده حوزه امام حسین (ع) و فرمانده بسیج ادارت در مسجد جامع صالح شهر جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم این شهر برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • دستگاه قضا مطالبه‌گری را به رسمیت می‌شناسد