Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:42:14 GMT

مرکز خیری خدمات سلامت تنگچنار مهریز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۵۱۵۹

مرکز خیری خدمات سلامت تنگچنار مهریز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مرکز در زمینی به وسعت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع و زیربنای یک هزار مترمربع با صرف بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای خدمت به مردم مناطق روستایی دهستان تنگچنار ساخته شده است.

۱۷ میلیارد ریال توسط خیر منطقه و بقیه برای تکمیل و تجهیز طرح توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) پرداخته شده و نقش مهمی در تامین سلامت مردم و مسافران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران فاطمی استاندار یزد در این مراسم به اهمیت، نقش و ضرورت جلب مشارکت بخش‌خصوصی و خیران در اجرای طرح‌های مختلف مورد نیاز بهداشتی، تولیدی ، عمرانی ، ورزشی و آموزشی در سطح استان تاکید کرد.    

همچنین استاندار یزد در سفر به مهریز از برخی طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان به خصوص ورودی شهر، ساختمان شماره ۲ مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس و چند طرح دیگر عمرانی و فرهنگی در شهر و مناطق روستایی بازدید کرد.       

هم‌اکنون پنج مرکز فوریت‌های پزشکی شهری و روستایی در این شهرستان فعالیت دارد و خانه بهداشت نیز در اکثر مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز نسبت به ارائه خدمات فعال هستند.

همچنین فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز یزد مهران فاطمی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد مهران فاطمی مهریز یزد مهران فاطمی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • مردمی سازی سلامت در مهریز