Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران از اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به ۱۲۰ دانشجوی متأهل دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.

گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران، حجت الاسلام محمود عیسوی با اعلام این خبر گفت: موضوع ازدواج و خانواده، یکی از محوری ترین موضوع هایی است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره کرده اند: «مسئله ازدواج جوانان خیلی مهم است، جزء مسائلی است که اصلا نباید از او غفلت کرد و راه‌هایی برای تسهیل و امکان ازدواج برای جوانها باید پیش‌بینی بشود؛ بعضی از این راه‌ها هزینه‌ی مادی هم ندارد، فقط تصمیم‌گیری و توجه لازم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه (ریاست دانشگاه، نهاد رهبری و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه) در جهت حمایت از زوج‌های دانشجو و ترویج سنت حسنه ازدواج، گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی این نهاد، مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، وام ۲۰ میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه به دانشجویان متأهلی که تاریخ عقد مندرج در عقدنامه ایشان، از تاریخ اول بهمن ۱۳۹۹ تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ باشد اعطا خواهد شد.

 

این وام از سوی یکی از بانک های عامل به دانشجویانی که اطلاعات خود را در سامانه دفتر نهاد رهبری ثبت کرده اند، تعلق خواهد گرفت.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علوم پزشکی وام دانشجویی دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی ایران مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور