Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: مراکز امکانات تفریحی دولت و سازمان‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) در جشن وصال و آئین گرامیداشت هفته ازدواج که در تالار وحدت برگزار شد با توجه به جایگاه ازدواج در دین مبین اسلام و دیگر ادیان الهی، گفت: راهکار خانواده ساز وکار مربوط به خودرا دارد و باید این امر معروف ترویج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش قدم شدن برای ازدواج‌ها ارزشمند است، افزود: عشق ورزیدن، مودت و دلدادگی اساس زندگی است. ازدواج امر بسیار مبارکی است. نگران معیشت هم نباشید. هیچکس نبوده که معیشتش بعد ازدواج بدتر شده باشد.

رئیس جمهور، دولت را موظف به گسترش این معروف دانست و گفت: خانواده‌ها هم مهریه را سنگین نگیرند.

رئیسی گفت: ارزش مهریه همسر من و دخترهایم هرکدام کمتر از یک سکه بهار آزادی است.

وی به مسئولان مربوط دستور داد: مراکز امکانات تفریحی دولت و سازمان‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد. آئین نامه‌ای آن را ظرف دو هفته تنظیم و به سراسر کشور ابلاغ کنید.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه وام های ازدواج تسهیل شود، افزود: بانک ها برای انتظار زوج ها و دریافت وام زمان بگذارد. آئین نامه آن ظرف ۱۵ روز آینده تنظیم شود تا زوجین برای تسهیلات معطل نشوند.

رئیسی گفت: ما اعلام کردیم در طول ۴ سال، ۴ میلیون مسکن بسازیم. ما عقب ماندگی ساخت مسکن در سال های گذشته داریم. قانون ما را موظف و تسریع به تامین مسکن برای زوج های جوان کرده است.

وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی تعاونی هایی تشکیل دهد و از خود جوان ها کمک گیرید، با در اختیار گذاشتن زمین، تسهیلات و مصالح تا خود جوانان ساختن مسکن را شروع کنند.

در این آئین از برخی خیرین و فعالین حوزه ازدواج و خانواده تجلیل می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تالار وحدت هفته ازدواج تفریح زوج های جوان سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ازدواج خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت زوج های جوان زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی

جواد نوری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن و مسئول ساخت مسکن خیرین ساز در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین در ساخت مسکن برای محرومان را همواره در اولویت برنامه‌های خود قرار داده ایم گفت: با استفاده از حساب ۱۰۰ امام و با مشارکت خیرین تا به امروز توانستیم برخی از مشکلات در بخش تامین سرپناه و مسکن مورد نیاز محرومان و افراد نیازمند را با ظرفیت انجمن خیرین مسکن رفع کنیم.

وی ادامه داد: با توان این انجمن از سال ۹۵ تا به امروز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با آورده ۱۵ میلیون تومانی در اختیار نیازمندان استان تهران قرار گرفته است و اخیرا این انجمن ساخت ۸۰ واحد مسکونی در شهریار را شروع کرده‌اند و این واحد‌ها هم در اختیار نیازمندان شناسایی شده، قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: ساخت این واحد‌ها به طور معمول در دماوند، ملارد، پرند و رباط کریم بوده که میانگین آورده متقاضیان برای ساخت این واحد‌ها بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان بوده است که علاوه بر ساخت واحدمسکونی برای متقاضیان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن هم برای متقاضیان گام‌های خوبی برداشته شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان تهران تاکید کرد: وظیفه داریم مشکل نیازمندان در بخش مسکن را حل کنیم و تا کنون هم با ارایه وام بلاعوض مشکل افراد نیازمند در بخش ودیعه و رهن مسکن را حل کردیم. البته رسانه‌ای کردن این موضوع و عملکرد‌ها باعث می‌شود تقاضا‌ها افزایش پیدا کند و البته این امکان فقط در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • ببینید| تاجگردون: هیچکس حاضر نیست لایحه عفاف و حجاب را گردن بگیرد /کسی از دولت نمی‌پرسد این چه لایحه‌ای بود!
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر
  • دلار ۴۰ هزار و ۹۰۰ در اختیار چه کسانی قرار می‌گیرد؟
  • مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد