Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@11:13:00 GMT

سرمربی سابق پرسپولیس رابط کی‌روش شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۵۴۵۹

سرمربی سابق پرسپولیس رابط کی‌روش شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران در هفته گذشته به شدت از رفتار ناعادلانه فدراسیون فوتبال مصر در زمینه پرداخت مطالبات معوقش شکایت کرد.

درنهایت این اعتراضات، ورزش وزیر مصر حق را به این مربی پرتغالی داد و به فدراسیون فوتبال مصر دستور داد تا مطالبات این مربی پرتغالی را به صورت کامل پرداخت کنند تا این بحران فروکش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه وزریر ورزش «حازم امام» عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر را مامور حل بحران کی روش کرد. این مسئول فدراسیون تلاش زیادی کرد تا با کی روش تماسی برقرار کند ولی این مربی از دسترس خارج بود.

عضو فدراسیون فوتبال مصر در نهایت دست به دامن نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس و دوست نزدیک کی روش شد تا با سرمربی سابق ایران تماسی داشته باشد.

وینگادا در این زمینه به فدراسیون مصر خبر داد: کارلوس کی روش این روزها برای تعطیلات راهی موزامبیک زادگاه اصلی شده و در آنجا وسایل ارتباطی وجود ندارد و نمی توان با او تماس گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس کارلوس کی روش نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس سرمربی سابق ایران فدراسیون فوتبال مصر سرمربی سابق کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است

پیوند دوباره فرانسه و زیدان، در آینده‌ای نزدیک برقرار نخواهد شد. 

فیلیپ دیالو، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، فعلا درهای تیم ملی فوتبال این کشور را به روی زین الدین زیدان بسته است.

طرفداری | به گزارش Le Figaro، دیالو در مصاحبه اخیرش گفته است که فارغ از عملکرد فرانسه در یورو ۲۰۲۴، جایگاه دیدیه دشان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور امن است. دشان که با تیمش نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شد، چندی پیش و در دوران ریاست نوئل لو گرات در فدراسیون فوتبال فرانسه، قراردادش را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. 

اما تغییر در رأس هرم فوتبال فرانسه هم، جایگاه دشان را به خطر نیانداخته است. دیالو در واکنش به زمزمه‌های نزدیک بودن زیدان به نیمکت فرانسه گفته است:

در وهله اول باید گفت که زیدان یکی از نمادهای فوتبال فرانسه است؛ این قدردانی ما و جایگاه والای او به خاطر تمامی چیزهایی که به مردم فرانسه عرضه کرد را نشان می‌دهد. اما در وهله بعد، ما بهترین سرمربی فوتبال فرانسه را تا سال ۲۰۲۶ در اختیار داریم. این تمام چیزی است که در این راستا باید گفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین