Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:30:41 GMT

نقاشی جدید حسن روح‌الامین رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۵۴۷۳

نقاشی جدید حسن روح‌الامین رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روح الامین هنرمند نقاش انقلابی همزمان با اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، یک اثر نقاشی با این موضوع رونمایی کرد.

وی درباره این اثر نوشت: «تصویر حاضر عرض توسلی بود ناچیز به ساحت مقدس بی بی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها.»

کد خبر 5527801.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روح الامین دهه اول ذیحجه حضرت فاطمه س حضرت علی ع تئاتر ایران خانه هنرمندان ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی حوزه هنری رادیو هنرمندان تئاتر جشنواره فیلم شهر شبکه پنج سیما سینمای مستند فیلم سینمایی اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر جامعه مدرسین از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وعده‌ی صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه # رژیم_ جنایتکار_ صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیرو‌های مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. 

دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ ظالمین وارد ساخت "وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی".

این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به #آزادی_فلسطین و پایان نزدیک #سقوط_اسرائیل امیدوارتر کرد.

مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیرو‌های مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی رحمت الله علیه که عزت امروز ایران مدیون آنان است و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی.

خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – محقق گرداند. إن‌شاءالله

«اللهُمَّ وَ أَقِمْ بِهِ الْحَقَّ، وَ أَدْحِضْ بِهِ الْباطِلَ، وَ أَدِلْ بِهِ أَوْلِیاءَکَ، وَ أَذْلِلْ بِهِ أَعْداءَکَ»
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیگر خبرها

  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • پیام آیت الله مدرسی یزدی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از اقدام نیرو‌های مسلح
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • «وعده‌ صادق» جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • تقدیر جامعه مدرسین از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه