Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:49:01 GMT

جدایی قائدی و نوراللهی از شباب الاهلی؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۵۵۰۰

جدایی قائدی و نوراللهی از شباب الاهلی؟ +عکس

سایت ترانسفر مارکت دو بازیکن ملی پوش ایرانی را به عنوان بازیکن آزاد معرفی کرد.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان هستند که در فصل گذشته برای شباب الاهلی دبی بازی کردند.

آینده این دو بازیکن ملی پوش کشورمان طبق گزارش رسانه های امارات به تصمیم ژاردیم سرمربی جدید شباب الاهلی گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرتغالی امروز به دبی رسیده تا به صورت رسمی کارش را روی نیمکت اماراتی آغاز کند. در این میان سایت «ترانسفرمارکت» امروز در پروفایل دو بازیکن ملی پوش ایرانی خبری داد.

این رسانه ارزش گذار روی فوتبالیست ها مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان را به عنوان بازیکن آزاد و بدون باشگاه معرفی کرد.

قائدی با قراردادی ۵ ساله فصل گذشته از استقلال به شباب الاهلی رفت. مدیران باشگاه به دنبال انتقال قرضی این بازیکن به تیم دیگری بودند. اما احمد نوراللهی با قراردادی یک ساله از پرسپولیس به الاهلی رفته بود  و اکنون قراردادش با این تیم به پایان رسیده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت لژیونرها قائدی مهدی قائدی احمد نوراللهی فوتبال شباب الاهلی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دو بازیکن ملی پوش شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم شباب الاهلی در حالی مقابل اتحاد کلبا به میدان رفته که این بازی تقابل بین دو بازیکن ایرانی این تیم، سعید عزت اللهی و مهدی قایدی، است که هر دو در ترکیب اصلی تیمشان به میدان رفته اند.

پس از پاس گل مهدی قایدی در شروع بازی و پیش افتادن، شباب الاهلی کنترل بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را هم انجام داد اما بهترین فرصت این تیم در دقیقه 39 روی یک ضربه پنالتی بود اما ژسوس نتوانست دروازه اتحاد کلبا را باز کند.

ویدئو: 330651

با این حال در وقتهای تلف‌شده همه چیز به سود شباب الاهلی تغییر کرد؛ جایی که آنها در دقیقه 45+1 یک گل زدند و چهار دقیقه بعد نوبت به سعید عزت اللهی رسید که دروازه را باز کند.

بعد از ارسال کرنر عزت اللهی که جایگیری خوبی داشت، روی توپ سوم بی معطلی شوت خود را به گوشه دروازه اتحاد کلبا زد و توپ به شکلی دقیق در درون دروازه حریف قرار گرفت.

این در حالی است که سعید عزت در بازی قبلی از پشت محوطه جریمه با یک شوت دیدنی دروازه حریف را باز کرده بود و حالا بار دیگر موفق به گلزنی برابر این تیم شد.

عزت اللهی بعد از گل خوشحالی جالبی داشت و در حالی که دست خود را روی گیجگاه گذاشته بود، احتمالا به همین هوشمندی و جایگیری خود در صحنه استفاده از توپ سوم اشاره می‌کرد.

با این گل شباب الاهلی فعلا توانسته اتحاد کلبا را شکست دهد و بعد از غافلگیری اولیه، گام مهمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بردارد.

دیگر خبرها

  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • دوئل سعید عزت و قایدی در آل راشد
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!