Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی زنگی رئیس هیئت دوچرخه سواری گلستان گفت: اولین دوره مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ کشوری گنبد کاووس با حضور ۶۰ دوچرخه سوار از استان‌های گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، مازندران، سمنان، البرز، زنجان، اردبیل، گیلان آذربایجان شرقی و تیم‌های باشگاهی جاوید آمل، تنکابن، شهر بهشت مشهد و سیمرغ نیشابور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی زنگی افزود: دوچرخه سواران مسیر ۷۰ کیلومتری گنبد به مینودشت و آزادشهر را رفت و برگشت رکاب زدند.


پایان این رقابت‌ها، بهروز قاسمیان رئیس هیئت سوارکاری گنبدکاووس تصریح کرددررده جوانان به ترتیب محمدعدنان شاهباز از قزوین، آرتین صدیقی ازمازندران و بنیامین فنایی از خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

 

در رده سنی بزرگسالان نیز امین پورنجف از مازندران، مسعود پور همتی از خراسان رضوی و مجید حسین زاده از مازندران زودتر به خط پایان رسیدند و، اما در گروه سنی پیشکسوتان مهدی روزبهانی از خراسان رضوی اول، مظاهر رضا زاده از مازندران دوم و محمد صرصری از گنبدکاووس به مقام سوم دست یافت.


یکصد میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برتر رده‌های مختلف اهدا شد.

 

اولین دوره مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ کشوری گنبد کاووس به مناسبت دهم تیرماه روز گنبدکاووس و یادواره مرحوم بابک چینیان پور رئیس اسبق هیئت دوچرخه سواری استان گلستان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری قیمت دوچرخه ثابت دوچرخه سواری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی