Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که روز جمعه در مسیر ۷۰ کیلومتری جاده "گنبدکاووس - مینودشت - آزادشهر و بالعکس" برگزار شد، دوچرخه سوارانی از استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، اردبیل، البرز، قزوین، سمنان و خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی حضور داشتند.

رییس هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین دوره این مسابقه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با شرکت حدود ۶۰ نفر از دوچرخه سوار از ۱۱ استان‌ کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز قاسمیان افزود: این مسابقه به مناسبت ۱۰ تیرماه روز گنبدکاووس و نیز یادواره مرحوم "بابک چنینان پور" عضو تیم ملی دوچرخه سواری جمهوری اسلامی در رده بزرگسالان با همکاری مشترک شهرداری، شورای اسلامی شهر، هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس و استان گلستان و باشگاه فرهنگیان این شهرستان و همچنین خانواده مرحوم چینیان پور برگزار گردید.

وی اضافه کرد: مرحوم بابک چینیان پور متولد ۱۳۵۲ ساکن گنبدکاووس، عضو تیم ملی بزرگسالان، قهرمان و پدیده تور کرمان، نائب قهرمان تور بزرگ شمال، سه دوره حضور در تور بین المللی آذربایجان و رییس هیات دوچرخه سواری استان گلستان و این شهرستان بود که ۲۵ سال سابقه فعالیت در این رشته ورزشی را داشت.

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقه و در رده جوانان "محمد عدنان شاهباز" از قزوین اول شد، "آرتین صدیقی" از مازندران به مقام دوم و "بنیامین فنایی" از خراسان رضوی به مقام سوم دست یافتند.

در رده بزرگسالان نیز "امین پورنجف" از مازندران مقام اول را کسب کرد و "مسعود پورهمتی" از خراسان رضوی و "مجید حسین زاده" از مازندران به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

همچنین در رده پیشکسوتان هم "مهدی روزبهانی" از خراسان رضوی اول شد و "مظاهر رضازاده" از مازندران مقام دوم و "محمد صرصری" از گنبدکاووس سوم را از آن خود کردند.

جوایز نقدی این مسابقات مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بود که از سوی خانواده مرحوم بابک چینیان پور و باحضور "ساسان معین" سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس و "مجتبی زنگی" رییس هیات دوچرخه سواری گلستان به نفرات برتر اهدا شد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس فدراسیون دوچرخه سواری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس فدراسیون دوچرخه سواری گلستان گنبدکاووس فدراسیون دوچرخه سواری گلستان هیات دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود