Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «عبور از بحران» مستند سه قسمتی تولید جدید شبکه مستند است که با موضوع چالش تامین گاز زمستانی کشور در پاییز و زمستان ۱۴۰۰، ۱۱ تا ۱۳ تیر ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می شود. این مجموعه در سه اپیزود جداگانه، دلایل بحران تامین گاز از کشور و تلاش دستگاه های مختلف برای مقابله با این شرایط و تامین گاز برای بخش های خانگی، صنعت و تجاری کشور را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردانی اپیزود اول «عبور از بحران» هادی بهرامیان است، اپیزود دوم را مسعود سلطانی ارج و اپیزود سوم هم توسط سعید رسولی کارگردانی شده است.

«عبور از بحران» شنبه ۱۱ تیر، یکشنبه ۱۲ تیر و دوشنبه ۱۳ تیر ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می شود و تکرارش همان روز ساعت ۲۳:۴۵ خواهد شد.

کد خبر 5527869 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه مستند سیما مصرف گاز فیلم مستند تئاتر ایران خانه هنرمندان ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی رادیو حوزه هنری جشنواره فیلم شهر شبکه پنج سیما هنرمندان تئاتر نقاشی سینمای مستند فیلم سینمایی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی عبور از بحران تامین گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مستندساز موفق ایلام گفت: برای تولید مستند پرندگان هفت سال وقت گذاشته و توانسته در این مستند ۳۰۰ گونه پرنده در استان ایلام را شناسایی و به تصویر بکشد.   مهدی نورمحمدی در ادامه افزود: سال ۱۳۸۲ اولین مستندش با عنوان عبور از سرزمین آلامتو و تاکنون موفق به تولید ۱۳ مستند کوتاه و بلند از جمله در پناه بلوط، آوای بلوط و در امتداد کبیر کوه شده است.   مهدی نورمحمدی مستندساز و عکاس ایلامی با تولید مستند‌های فاخر موفق به کسب ۵۰ جایزه ملی و بین المللی در ۱۱ کشور دنیا شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ صندلی های خالی دستیاری
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ توصیه به مسئولین کشور
  • بحران خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی