Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا فاطمی امین روز جمعه در حاشیه آیین افتتاح پنج طرح صنعتی شیروان در گفت وگویی کوتاه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت برای واحدهای تولیدی نیمه راکد برنامه های متنوعی دارد  تا مشکلات آنها با همکاری سازمان شرکت شهرک های صنعتی برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: معمولا واحدهای نیمه فعال و غیرراکد مشکلات فراوانی از جمله مسائل مالی، تامین اجتماعی و مباحث بازار و سرمایه در گردش دارند که متناسب با آن تصمیماتی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی امین گفت: بتازگی در مورد اخذ مالیات از واحدهای تولیدی تصمیمات خوبی گرفته شده که مشکلات آنها در این زمینه برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: اینک ۱۳ هزار واحد تولیدی راکد یا با زیر ظرفیت وجود دارد که با برنامه ریزی های انجام شده هر ساله تعدادی از این واحدها فعال خواهند شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه امسال چه میزان اعتبار برای نوسازی و احیای واحدهای تولیدی اختصاص می یابد عنوان کرد: واحدهای تولیدی اعتبار دولتی نمی خواهند، وام، تسهیلات و سایر مواردی که به حوزه تولید خودشان مربوط هست می خواهند و سعی داریم با حمایت از آن ها تولید، اشتغالزایی و کسب و کار تعطیل نشود و اقدامات لازم درباره مشکلات آنان صورت گیرد.

عملیات اجرایی پنج طرح صنعتی روز جمعه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیروان خراسان شمالی آغاز شد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی شیروان وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی شیروان واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

عادل شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

بیشتر بخوانید؛ صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

خلیل قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان