Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خلیلی گفت: اگر می خواهیم فوتبال خوب و پیشرفته ای داشته باشیم باید از ریشه و پایه فوتبال تقویت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛  تیم فوتبال مس کرمان مدتی است که بعد از سال ها شادی را به شهر کرمان آورده است و با قرار گرفتن در صدر جدول و صعود به لیگ برتر که پس از ۸ سال مرارت و سختی اتفاق افتاد کام مردم استان  را شیرین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مس کرمان در سال های اخیر همواره تلاش های خود را برای بازگشت به لیگ برتر ناکام می دید اما در این فصل با تلاش بازیکنان و کادر فنی، مدیریت بومی و استفاده از استعداد های فوتبال استان کرمان مس در آستانه ثبت یک افتخار بزرگ دیگر است.

 تیم مس کرمان نماد فوتبال مردم شهر کرمان محسوب می شود و یکی از نکات ویژه مس کرمان در این فصل استفاده از بازیکنان آکادمی باشگاه مس کرمان است که نشان از اشراف کامل کادر فنی تیم مس کرمان بر جریان فوتبال این استان دارد.
 
از جمله استعداد های تیم فوتبال مس کرمان علی خلیلی جوانی ماهانی است که با وی گفت و گویی انجام داده‌ایم .

علی خلیلی جوانی ماهانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بنده علی خلیلی متولد ۱۸ دی سال ۱۳۷۴ در شهر ماهان و در حال حاضر مدافع تیم مس کرمان هستم.

وی افزود: از کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشتم و از مدرسه که می آمدم به سمت زمین فوتبال ماهان می رفتم و بازی می کردم با پشتکار و علاقه ای که به فوتبال داشتم در سال ۸۶ وارد تیم نوجوانان مس شدم در سال های ۹۵ تا ۹۷ در لیگ یک بودم؛ سال های ۹۸ _ ۹۹ مس شهربابک و سال ۱۴۰۰ مس نوین در سال 1401 هم در لیگ مس کرمان بازی می کنم.

مدافع تیم مس کرمان افزود: من از بچگی با پشتکار و علاقه ای به فوتبال داشتم همیشه در حال بازی فوتبال بودم جا دارد اینجا از آقای قلی زاده که اولین مربی بنده بودند و اصول اولیه و پایه فوتبال را به من آموزش داد تشکر و قدردانی کنم.
 
وی بیان کرد: در فوتبال واقعاً پیشرفت خوبی شده که امیدوارم تداوم داشته باشد و با حمایت های بیشتر مسئولین دلسوز که در این عرصه پا می گذارند شاهد شکوفایی استعداد های نهفته در شهر ماهان باشیم چون جوانان با استعدادی  در رشته فوتبال در ماهان داریم ولی در کل اگر می خواهیم فوتبال خوب و پیشرفته ای داشته باشیم باید از ریشه و پایه فوتبال تقویت شود. 

عضو تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: من معتقدم که این فصل بهتر از هر فصلی برای مس بازی کردم و از نظر فنی هیچ چیز برای تیم کم نگذاشتم و هر زمان در زمین حاضر بودم با نهایت تلاشم بازی کردم  از همین رو هم وجدانم راحت است و هم از بازی خودم راضی هستم.

وی گفت: در این دوره با همدل بودن کادر و بازیکنان و مدیریت بسیار عالی فرزاد حسین خانی تیم مس کرمان توانست بعد از ۸ سال به لیگ برتر راه یابد. 
 
خلیلی در پایان با بیان اینکه از خانواده‌ام و همه کسانی که همراه من بودند تشکر می‌کنم، خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه در هر زمینه ای می توانند در جهت رشد و تعالی کارساز و کارگشا باشند و امیدوارم ورزش ماهان  را فراموش نکنید و از تمام افرادی که برای ورزش فوتبال تلاش می کند کمال سپاس را دارم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم مس کرمان علی خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  فداکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان  استاندار کرمان با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال گفت  100 هزار میلیارد تومان طرح در استان در دست اجراست که باید به نتیجه برسند.

 وی  افزود:مولدسازی دارایی‌های دولت ، تقویت زیرساخت‌های آب، برق و گاز ، ایجاد ظرفیت درگاه صادراتی، راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذای خارجی و اقتصاد دیجیتال ، توجه به حوزه دانش بنیان مشاغل خانگی و گردشگری از مواردی بود که آقای فداکار برآنها تاکید کرد. 
آقای حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز با اشاره به وجود ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان افزود: با همراهی و تخصیص اعتبارات استانی امسال شاهد افزایش آنها خواهیم بود.
وحیدی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استان هم از تلاش برای تحقق شعار سال و همچنین پرداخت پاداش بازنشستگان خبر داد:      

 

    

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • بازدید سرکنسول روسیه از باغ جهانی شاهزاده ماهان کرمان
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود