Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از معاونت اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان توانستند با اشراف اطلاعاتی طی عملیاتی یک باند ۶ نفره تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه را متلاشی کنند.

این باند اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر به‌صورت عمده و گسترده می‌کرد که به اتهام حمل و توزیع ۳۲ کیلوگرم ماده مخدر شیشه شناسایی و پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان طی عملیاتی دیگر در شهرستان خدابنده، سه کیلوگرم هروئین را از یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار شهرستان خدابنده که دارای سابقه محکومیت حبس طویل‌المدت بود کشف کردند؛ لازم به ذکر است در زمان دستگیری، این مجرم با قید وثیقه آزاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف تریلی با یک تن "شیشه" خبر داد.

به گزارش تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز، سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک ماه ابتدایی سال 1403 بیش از 3 هزار و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.

وی افزود: یک تریلی حامل محموله یکهزار و 118 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه توقیف شده است. این محموله بزرگترین محموله شیشه است که کشف شده و مقصدش تهران بوده است.

محمدیان گفت: این محموله حدود 24 تن سنگ معدنی بود که مواد مخدر شیشه در آن جاسازی شده بود و با کار اطلاعاتی 3 الی 4 ماهه مأموران پلیس توانستند این محموله را کشف کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این محموله 3 متهم اصلی دارد، تأکید کرد: اگر این محموله کشف نمی‌شد می‌توانست باعث نابودی هزاران جوان شود.

وی با اعلام اینکه کشفیات مواد مخدر 20 درصد افزایش داشته است، گفت: 3 هزار و 200 نفر خرده‌فروش از ابتدای سال تا کنون دستگیر شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران