Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین بر لزوم نظارت جدی بر بازار و جلوگیری از اجحاف به مردم تاکید کرد و گفت: گزارش‌هایی که از وضعیت بازار پس از اجرای برنامه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ارائه می‌شود، اهمیت نظارت بر بازار در اجرای صحیح این طرح را متذکر می‌شود.

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی صاحبخانه ها به مستاجرها گفت: باید به هم رحم کنیم، تا خدا به هم به ما رحم کند، در وضعیت کنونی اقتصادی اگر هوای هم را نداشته باشیم ، برای مستأجران عزیز پرداخت اجاره بها مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس به مناسبت اول ذیحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت زهرا (س) بر ازدواج آسان و فرزند آوری تاکید کرد و گفت: ازدواج به موقع جوانان، در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر بوده و ایجاد تعهد و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه نقش آفرین است، باید هرکس نگران آینده فرزندان خود است و یا دل در گرو ارزش‌ها دارد، در راستای ازدواج آسان گام بردارد.

امام جمعه موقت ورامین خطر پیری جمعیت را جدی قلمداد کرد و افزود: مردم و مسئولان خطر پیری جمعیت جامعه ایران را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: جامعه ایران روند پیری جمعیت را طی می‌کند، مردم و مسئولان خطر پیری جمعیت جامعه ایران را جدی بگیرند و برای مقابله با این چالش جدی کشور برنامه ریزی صورت بگیرد.

قدوسی نژاد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه حمله آمریکا به هواپیمای مسافری و شهادت ۲۹۰ مسافر در سال ۶۷ را اوج جنایتکاری این دولت مستکبر دانست و گفت: در جریان این جنایت ضدبشری علاوه بر مسافران ایرانی، مسافرانی از کشورهای هندوستان، پاکستان، دبی، امارات و یوگسلاوی و ایتالیا حضور داشتند، که به همراه مسافران ایرانی مظلومانه و بدون هیچ جرم و گناهی در آتش سوختند.

وی گفت: پیکر ۱۰۰ نفر از این شهدا هیچ‌گاه پیدا نشد و به قعر دریا افتادند.

خطیب جمعه ورامین گفت: یاد شهادت زائران حرم امن الهی در سال ۶۶ به دست آل سعود جنایتی دیگر از آمریکا و مزدورانش است.

وی بر لزوم نظارت جدی بر بازار و جلوگیری از اجحاف به مردم تاکید کرد و گفت: گزارش‌هایی که از وضعیت بازار پس از اجرای برنامه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ارائه می‌شود، اهمیت نظارت بر بازار در اجرای صحیح این طرح را متذکر می‌شود.

قدوسی نژاد ضمن تاکید بر برخورد قاطع با مفاسد علنی مثل بی حجابی به مواد قانونی برخورد با جرایم منافی عفت عمومی اجرای قانون اشاره کرد و گفت: باید از از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه خطر پیری جمعیت جامعه ایران بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مهاجران افغانستانی می‌توانند گواهینامه رانندگی بگیرند؟
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند