Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اردستان گفت: هنوز گزارش دستاوردهای سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان را دریافت نکردیم و مردم همچنان سوال می کنند سفر ایشان به اردستان چه دستاوردی داشته است.

حجت‌الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع اردستان با اشاره به هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی کشور در چندسال گذشته برخوردهای خوبی با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال انجام داده است  ولی کافی نیست و مردم انتظار دارند با بانیان وضع موجود اقتصادی هم برخورد قاطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق آمار دولت قبل بیش از ۴۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی برای دولتی فعلی گذاشته است که دولت فعلی باید از سفره مردم کم کند و آن بدهی‌ها را پرداخت کند، افزود: از قوه قضاییه انتظار داریم پیگیر اینگونه بدهی‌ها باشد که این همه پول کدام قسمت از کشور هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: از مسئولان شهرستان درخواست داریم با مردم بیشتر در ارتباط باشند و گزارشات عملکرد خود را به واسطه رسانه‌ها بازگو کنند. هنوز گزارش دستاوردهای سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان را دریافت نکردیم و مردم همچنان سوال می‌کنند سفر ایشان به اردستان چه دستاوردی داشته است و در چه زمینه‌هایی مشکلات برطرف شده است.

صابری با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه گفت: جوانان به ما مراجعه می‌کنند و نسبت به سختگیری‌هایی که خانواده‌ها برای امر ازدواج دارند گلایه می‌کنند. وضعیت اقتصادی جامعه سخت شده، اما می‌شود با همین وضع و با کمی  صرفه جویی و قناعت دو جوان را به همدیگر رساند.

مردم اردستان برای تامین گوشت قرمز به دردسر افتاده‌اند

وی با اشاره به تعطیلی کشتارگاه دام مشترک اردستان و زواره، گفت: مردم این شهرستان برای تامین گوشت قرمز خود به دردسر افتاده‌اند و قصاب‌ها گلایه‌های مختص خود را دارند. چرا متولیان رسیدگی به کشتارگاه از وظیفه خود کوتاهی می‌کنند تا این وضعیت به وجود آید؟

 امام جمعه موقت اردستان اضافه کرد: به مسئولان شهرستان مخصوصا فرماندار و شهرداری‌های اردستان و زواره یک هفته فرصت می‌دهیم تا مشکلات کشتارگاه دام مشترک را برطرف کنند در غیر این صورت مطالبه مردم اردستان به‌صورت دیگری پیگیری خواهد شد.

صابری با اشاره به ترویج دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومیِ اردستان، گفت: اینگونه حرکت‌ها از نظر اخلاقی و شرعی صحیح نیست. دوچرخه‌سواری بانوان در حالت عادی خود اشکالی ندارد، ولی این عمل در انظار عمومی طبق نظر مراجع تقلید حرام است.

وی خاطرنشان کرد: از شهرداری اردستان و اداره ورزش و جوانان می‌خواهیم فضای ویژه‌ای برای دوچرخه سواری بانوان مهیا کنند تا بانوان بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی ورزش مورد علاقه خود را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم و متنی که ابلاغ شد نظرات دولت را به صورت حداکثری جلب کرده است.

 

دیگر خبرها

  • تمام دستاوردهای کشور با محوریت مردم بوده است
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید