Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت قزوین گفت: از دولت سیزدهم انتظار داریم با تامین مسکن و پرداخت تسهیلات مناسب زمینه اشتغال آسان جوانان را مهیا کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ حجت‌الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: تقوا در نزد خداوند بالاترین جایگاه را دارد و انسانهای باتقوا ثروتمندترین افراد محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا(س) و امیرمومنان حضرت علی (ع) تصریح کرد: این ازدواج الگویی موفق و عملی برای جوانان ایرانی است تا به سادگی بتوانند به این امر خدواند جامه عمل بپوشانند و زندگی خوبی را آغاز کنند.

خضری بیان کرد: در شرایطی که دشمنان با تهاجم فرهنگی تلاش می کنند تا بنیان های خانواده را سست کرده و جوانان را به این امر بی انگیزه کنند دستگاههای فرهنگی و رسانه ها باید هوشیار باشند و با این تفکر غلط مقابله کنند.

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: یکی دیگر از دسیسه های دشمن تبلیغ و ترویج ازدواج سفید و ایجاد ترس و نگرانی برای تاخیر در ازدواج است که در این زمینه نیز باید هوشیار باشیم.

وی اظهارداشت: یکی از مشکلات امروز جوانان تامین مسکن است که امیدواریم دولت سیزدهم در این زمینه با اجرای طرح اقدام ملی مسکن این نیاز را تامین کند.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: در شرایطی که دولت با محدودیت های مالی روبروست از خیرین انتظار داریم در این عرصه نیز ورود کنند و با ساخت مسکن ارزان قیمت و مسکن استیجاری به نیاز جوانان پاسخ داده و ازدواج جوانان را تسهیل کنند.

حجت الاسلام خضری افزود: از خانواده ها نیز انتظار داریم در ازدواج فرزندان خود سخت گیری نکنند و ضمن افزایش مهارت آنها به تشکیل خانواده و ازدواج پایدار کمک کنند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اهمیت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اظهارداشت: باشناخت آسیب های گذشته باید از ظرفیت جوانان برای اجرای این بیانیه استفاده کنیم.

خضری تصریح کرد: توصیه های مقام رهبری به سران سه قوه بسیار رهگشاست و امیدواریم دولت در اجرای کار جهادی و مجلس در قانون گذاری تلاش کنند تا شاهد توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام خضری امام جمعه موقت قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود