Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت السلام‌ و المسلمین محمد صباحی امام‌ جمعه شهرستان کازرون، ضمن‌ عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن‌ ماه ذیحجه و مناسبت‌های مقدس پیش‌رو گفت: برگزاری مناسبت های اعیاد بزرگ‌  قربان‌ و غدیر و همچنین  به جای آوردن اعمال حج بسیار مهم‌ و حائز اهمیت است.

 خطیب جمعه شهرستان کازرون، با تاکید بر اهمیت زیارت و اعمال حج گفت: حجاج ایرانی باید نمونه ای از اسلام و انقلاب اسلامی باشند، در صورتی که امکان‌ رفتن‌ به حج برای کسی نباشد، باید در به جای آوردن‌ نمازی که مخصوص ده شب اول این‌ ماه مبارک است دقت شود که از ثواب بسیار بالایی نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صباحی در ادامه  با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر را عامل  تضعیف و تخریب بنیان خانواده و قاچاق کالا و ارز را عامل تضعیف و تخریب اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: همه آحاد مردم‌ و تلاش‌گران‌ و مدافعان حوزه امنیت در نیروی اتظامی باید یک‌ نیروی قوی ارشادی باشند.

وی ریشه معضلاتی چون سرقت، درگیری و طلاق را در مواد مخدر عنوان کرد و  گفت: با همکاری مردم و دولت باید اقدامات شایسته در حوزه  ترویج فرهنگ‌ ارشادی صورت گیرد که در زمینه توصیه، راهنمایی و کمک ،جلوی این‌ معضلات گرفته شود.

 امام‌ جمعه کازرون، همچنین‌ با تاکید بر تولید و مصرف کالای ایرانی، هر اقدامی در این زمینه را مانع  از تخریب اشتغال و اقتصاد کشور دانست و تصریح نمود: حمایت از کالای ایرانی و عدم استفاده از کالای خارجی کمک به اقتصاد کشور و اشتغال هدفمند است.

خطیب جمعه شهرستان کازرون در پایان ضمن‌ گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)، با اشاره به افزایش آمار ازدواج در استان فارس گفت: با کمک به ازدواج آسان و برداشت موانع راه ازدواج  و برداشتن گام‌های  خیر و نیک در دو حوزه آمار و سن ازدواج تاثیر مثبتی خواهیم داشت که ازدواج برای جوانان آسان خواهد شد.

انتهای خبر/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: کازرون امام جمعه کازرون ازدواج آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اظهار کرد:مرحوم حاج محمد عابدی پدر شهید والامقام نور محمد عابدی آسمانی شد.

او ادامه داد: مراسم تشیع پیکر مطهر این پدر شهیدپرور فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه صبح در قطعه ایثارگران گلزار امامزاده سید محمد نور بخش برگزار می‌شود.

پاسدار شهید نورمحمد عابدی متولد ۱۳۴۱ در ۲۲ تیر ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون