Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا عبدالرحمن مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: خداوند متعال در ابتدای سوره مبارکه والفجر به فجر وعده شب سوگند یاد می کند برای خردمندان  که تفکر کنند و عظمت این ایام و لیالی را خوب درک کنند که مفسرین می گویند که والفجر صبح روز عید قربان است و 10 شب اول ماه مبارک ذی الحجه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: همچنین پیامبر (ص) در این باره می فرمایند: «هیچ روزی انجام  اعمال صالح نزد الله مانند ایام دهه اول ذی الحجه محبوب نیست».

این عالم اهل سنت عنوان کرد: خداوند در سال 3 دهه را مورد حرمت قرار داده است؛ دهه اخیر ماه مبارک رمضان است زیرا شب قدر را دارد و دهه اول ماه ذی الحجه زیرا روز عرفه و قربان را دارد و دهه اول محرم که روز عاشورا را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فصل برداشت گندم است و از خداوند طلب برکت داریم برای کشاورزان عزیز و یکی از راه های برکت در مال پرداخت زکات است، در آماری از یکی از شهرستان های استان از سطح ۳۵هزار هکتار، بیش  از ۸۰ هزار تن گندم برداشت شده است که اگر زکات همین مقدار به صورت منظم پرداخت شود خیلی از مشکلات مردم در روستاها حل خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اهمیت اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور، عنوان کرد: سیاست کلی نظام اسلامی با چشم انداز ۲۰ساله که دولت ها موظفند در این راستا نهایت سعی خود را بنمایند که تحت عنایات مقام معظم رهبری مدظله العالی انجام می شود که بعضی از آن اهداف شامل نقش قشر کم درآمد در اقتصاد و تامین مالی آنان، هدفمندی یارانه ها، تولید داخلی و پشتیبانی از آن و حذف دلال بازی، اقتصاد دانش بنیان، اشتغال جوانان، مدیریت مرزها و بکارگیری بومیان، مدیریت تولیدات داخلی و فروش آن  است که ما بتوانیم به رشد تولید داخلی رسیده و مشکلات را کم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره طرح نور
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید