Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، «سید محمد علی حسینی» سفیر کشورمان در پاکستان صبح روز جمعه با «مریم اورانگذیب» وزیر اطلاع رسانی پاکستان دیدار و درخصوص موضوعات مورد علاقه به گفتگو پرداخت.

طرفین در این دیدار با بیان اینکه منافع مشترک بسیار ایران و پاکستان می‌تواند مبنای توسعه روابط رسانه‌ای دو کشور باشد، تاکید کردند: تعامل رسانه‌ای میان دو کشور زمینه تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگ و ارتباطات مردمی را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست همچنین آخرین وضعیت ارتباطات رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه تبادلات اطلاعات خبری بررسی شده و مقامات دو کشور اظهار داشتند: ایران و پاکستان در این زمینه دارای ظرفیت‌های بیشماری هستند که متاسفانه تاکنون بصورت موثر مورد استفاده قرار نگرفته است.

«مریم اورانگذیب» وزیر اطلاع رسانی پاکستان نیز به توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری‌های رسانه‌ای ایران و پاکستان در گذشته اشاره کرد و گفت: دو کشور باید به دنبال اجرا و هدفمند سازی این توافقنامه‌ها باشند تا بتوان از طریق همکاری‌های رسانه‌ای منافع مشترک خود را تضمین کنند.

«سید محمد علی حسینی» سفیر کشورمان نیز با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای پاکستان گفت: دو کشور همسایه با توجه به اشتراکات فراوانی که دارند می‌توانند در زمینه تبادل فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی اقدام کنند و در این راستا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با شبکه ملی پاکستان و سایر شبکه‌های خصوصی این کشور اعلام آمادگی کرده است.

«احسان خزاعی» رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، نمایندگان شبکه ملی این کشور و تعدادی دیگر از مقامات وزارت اطلاع رسانی و خبرگزاری رسمی دولت پاکستان در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 5527963 محمد مهاجرانی

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان سید محمد علی حسینی صدا و سیما مجلس شورای اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران صحن مجلس سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان علی بهادری جهرمی وزارت امور خارجه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مجلس هیئت دولت قوه قضاییه دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف ایران و پاکستان رسانه ای دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور شخصیت‌های برجسته هند، سفرا، دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی ده‌ها کشور جهان در دهلی نو برگزار شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با تاکید بر ضرورت و اهمیت داشتن قدرت مستحکم دفاعی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با حفظ استقلال و داشتن توانایی بالای دفاعی و نظامی خود تامین کننده امنیت و برقرار کننده صلح در غرب آسیا است و ھر تهدیدی که منافع ملی و امنیت کشور را تهدید کند قاطعانه برخورد می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ایرج الهی در ادامه با اشاره به روابط کهن تاریخی و فرهنگی ایران و هند گفت: پیام نیرو‌های مسلح ایران برای جهانیان وکشور‌های همسایه بر صلح، دوستی و امنیت استوار است.
ژنرال آر، اس، رامان رئیس اداره اطلاعات ارتش هند در سخنرانی خود، روابط چند صد ساله ایران و هند و همکاری‌های دوجانبه به ویژه در بخش دفاع میان ایران و هند را نشان از تعامل دوستانه دو کشور توصیف و بر تداوم همکاری‌های دوکشور در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.
وی با قدردانی از سیاست نگاه به شرق جمهوری اسلامی ایران و جایگاه هند در این رویکرد، افرایش همکاری‌های دوکشور در راهگذر شمال جنوب و تعاملات گسترده در بخش آموزش دفاعی میان دو کشور در سطوح مختلف را خواستار شد.
وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در هند نیز در سخنرانی خود، روابط ایران و ھند را دوستانه خواند و بر ضرورت افزایش همکاری دفاعی میان دو کشور تاکید کرد۔
در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاورد‌ها و تجهیزات نظامی پیشرفته ایران به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند
  • در دیدار رئیسی با رئیس‌جمهور پاکستان چه گذشت؟
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است
  • رئیسی: ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است