Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی غلامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن اشاره به اهمیت تسهیل در روند ازدواج، تاکید کرد: مسئولان در دو قالب کارهای اجرایی و همچنین فرهنگ سازی در زمینه ازدواج جوانان کوشاتر باشند.

وی با بیان اینکه ساده بودن این ازدواج باید الگویی برای ازدواج جوانان در جامعه قرار گیرد، افزود: باید ساده زیستی و الگوپذیری از سبک زندگی فاطمی مد نظر زوج‌های جوان باشد تا بتوانیم ازدواجی ساده را شاهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت میامی همچنین در دیگر بخش سخنان خود به برخی مطالبات مردم این شهرستان از دولتمردان اشاره کرد و بیان داشت: راه‌اندازی زائرسرا برای زائران امام هشتم (ع) یکی از مطالبات مردم است که در زمینه جذب گردشگر، اسکان، اشتغال، معرفی داشته‌های گردشگری میامی و… مؤثر است.

غلامی جذب نیروی بومی و کاهش بیکاری را دیگر مطالبه مردم میامی دانست و تصریح کرد: دولت در کنار تقویت ادارات مستقر در میامی باید به فکر به کار گیری جوانان مستعد این منطقه نیز باشد.

وی افزود: از مسئولان همچنین می‌خواهیم تا نظارت بر بازار در راستای مقابله با گران فروشی را افزایش دهند چرا که مردم با مشکلات زیادی امروز روبرو هستند.

کد خبر 5527950

منبع: مهر

کلیدواژه: میامی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه علی غلامی بوشهر کرمانشاه مشهد کنکور خراسان رضوی اردبیل سنندج ویروس کرونا ایلام کنکور سراسری آمار کرونا همدان مواد مخدر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت‌ها با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: به ملت‌ها امیدواریم از آن‌ها می‌خواهیم که به میدان بیایند و با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند. رژیم صهیونیستی و ارباب او آمریکای جنایتکار را تحریم اقتصادی کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار شکارچی معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی که در روز پنجشنبه در مسجد جامع شهرستان لنگرود در استان گیلان برگزار گردید با درود به روان پاک شهدای دفاع مقدس، انقلاب، دفاع از حرم، امنیت، هشت هزار شهید استان گیلان، دو هزار و ششصد و بیست آزاده، بیست و دو هزار جانباز و به ویژه شهید والامقام سردار شهید حسین املاکی جانشین قهرمان لشکر ۱۶ قدس گیلان اظهار داشت: شهید املاکی که تولدش با روز عاشورای حسینی گره خورد، حسینی و عاشورایی رشد کرد و در دفاع از انقلاب، اسلام و کشور جنگید و عاشورایی به شهادت رسید. شهیدی که ولی امر مسلمین جهان او را قهرمان نامید. شهیدی که هرچند جسم مادی او مفقود شد، ولی با پیوستن روح مطهرش به ملکوت اعلی نامش برای همیشه ماندگار و جاوید ماند آری شهادت، خلعت زیبایی است که خداوند بر تن اولیاء خود می‌پوشاند مقام شهادت مقام بالایی است و دستیابی به آن، بدون عبودیت ناممکن است، شهادت پایان زندگی نیست، آغاز حیات است. شهید ابتدا ظرف وجود خود را به طهارت و پاکی آراسته می‌کند و با جهش به مقام عبودیت به ملکوت اعلی عروج می‌کند. امام علی (ع) که اقیانوس فضایل در قله کمال انسانیت و عبودیت است هنگام شهادت، دستیابی به قله رستگاری را در شهادت می‌بیند. 

وی در ادامه افزود: به برکت خون شهدا در دفاع مقدس پیروز شدیم (جنگی به مقیاس جنگ جهانی)، در عرصه‌های گوناگون پیشرفت کردیم، قدرتمند شدیم، نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا را ذلیل کردیم، ملت‌های جهان عظمت و عزت مردم ایران را برای خود الگو کردند و در مقابل جهان خواران مقاومت کردند، آمریکا، انگلیس و اسرائیل ضعیف شدند و دوران افول و سیر شکست خود را طی می‌کنند. امروز دست برتر را داریم، مسیرمان اینست و می‌گوییم تا شرک و کفر و ظلم هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم و به فضل الهی قاطعانه به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح نمود: امروز تمام جبهه کفر، الحاد، ظلم، ستمگری و تجاوز در مقابل جبهه حق صف آرایی کرده است مردم جهان، امروز ماهیت تمدن غربی را در جنگ علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه و فلسطین می‌بینند تمدنی با ماهیت کودک کشی، جنایت، خون ریزی، قساوت قلب، بی رحمی و وحشی‌تر از هر نوع توحشی، ماهیت تمدن غرب در جنگ با معنویت و ظلم و جنایت علیه مظلوم است و در مقابل آن، ماهیت تمدن اسلامی صیانت از معنویت، دفاع از مظلوم و مقابله و مبارزه با ظلم است.

سردار شکارچی گفت: ما از بسیاری از دولت‌ها نا امید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به رژیم صهیونیستی کمک هم می‌کنند، ولی به ملت‌ها امیدواریم از آن‌ها می‌خواهیم که به میدان بیایند و با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند. رژیم صهیونیستی و ارباب او آمریکای جنایتکار را تحریم اقتصادی کنید. نگذارید منابع مسلمانان به نفع اسرائیل و علیه مردم مظلوم غزه بکارگیری و تبدیل به بمب و موشک شود و بر سر مردم مظلوم و بی پناه فرود آید و این لکه ننگ را از کشورتان پاک کنید تا تاریخ آینده جور دیگر شما را قضاوت کند.

دیگر خبرها

  • ملت‌ها با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • ملت ها با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • رعایت حرمت ماه رمضان مطالبه مردم است
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل