Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رحیم آبادی به فشار اقتصادی ناشی از جریان نفاق و نفوذ اشاره کرد و گفت: برخی منافقین امروز چهره انقلابی به خود گرفته اند که باید بسیار مراقبت کرد و همه ما به عنوان چشم بینای قوای سه‌گانه و همه دست اندرکاران نظام باید هوشیارانه کسانی که لا به لای این سیستم نارضایتی‌ ایجاد می‌کنند را بشناسیم و معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: اگر مردم دنیا و به خصوص مسلمانان به سمت برنامه حاکمیت حکومت اسلامی حرکت کنند می توانند به اوج قله خوبی ها برسند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ایام فریضه حج، تصریح کرد: بر اساس مستندات اسلامی، امام معصوم(ع) روح اصلی حج است و حاجی واقعی کسی است که در سه حوزه شناخت، پیوند و اتصال و اجرای فرامین امام به صورت جدی توفیق پیدا کند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه عرفه یعنی شناخت و معرفت امام و عید قربان یعنی فدا کردن همه چیز در مسیر اهداف متعالی امام معصوم(ع)، افزود: حاجی دو وظیفه دارد ابتدا اینکه دور خانه خدا طواف کند و بعد به نصرت و خدمت امام برای اجرای فرامین برسد.

وی با اشاره به اینکه جریان نفاق متاسفانه به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است، گفت: امروز رمی جمرات افشای نفاق و دروغ های دشمن و مقابله عملی با دشمنان امام معصوم(ع) است.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه به هر میزانی که در عرصه شناخت، پیوند و پیاده سازی اوامر ولی فقیه موفق باشید به همان میزان آماده ظهور و حاکمیت مطلقه الهی هستید، گفت: ما امروز به شدت نیازمند مفاهیم الهی هستیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی ایران، افزود: در هفته به اصطلاح حقوق بشر امریکایی هستیم که دنیا را غارت کردند و دست از جنایات متعدد خود برنمی دارند و امروز هوشیاری ما بیش از پیش لازم است.

وی بیان کرد: مبادا دشمن ما را برای اجرای طرح خود به بیگاری بگیرد و رهبر انقلاب در توصیه هایی تأکید کردند: «نگذارید دشمن و ضدانقلاب از انقلاب شما هویت‌زدایی و حقیقیت آن را وارونه‌نمایی کند.نگذارید یاد امام که روح انقلاب است در جامعه کم‌رنگ شود و امام را تحریف کنند.»

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: افشای دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن، استفاده از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح و جلوگیری از القای بن‌بست در کشور از دیگر توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

وی به فشار اقتصادی ناشی از جریان نفاق و نفوذ اشاره و تصریح کرد: برخی منافقین امروز چهره انقلابی به خود گرفته اند که باید بسیار مراقبت کرد و همه ما به عنوان چشم بینای قوای سه‌گانه و همه دست اندرکاران نظام باید جمع کثیر خدمتگزاران مخلص را دعا و کمک کنیم هوشیارانه کسانی که لا به لای این سیستم نارضایتی‌ ایجاد می‌کنند را بشناسیم و معرفی کنیم و مسئولان بدون احساسات با قاطعیت تمام این لکه‌هایی که حقیقتا از امت و مسئولان خدوم ما نیستند را پاک کنند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: اما اقتصاد حرف اصلی نیست چون دشمن در جریان فرهنگی از این فرصتی که گرفتار مشکلات اقتصادی هستیم حداکثر سوءاستفاده را می کند و در جامعه برهنگی ایجاد می‌کند در حالی که حجاب مانند صدها مساله دیگر یک قانون است و همه مستلزم به رعایت آن هستیم.

وی بیان کرد: آنچه برعهده مسئولان است باید توجه ویژه داشته باشند اما بخش عمده‌ای به ما برمی‌گردد که نهی از منکر لسانی نمی‌کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: در مرکز استان خراسان جنوبی که جزو محدود استان‌های مذهبی است کشف حجاب روی می‌دهد و هیچ تذکر لسانی داده نمی‌شود؛ بدحجاب و کاشف حجاب را دشمن نمی‌دانیم اما باید جلوی این منکر گرفته شود.

وی گفت: برخی افراد فضای مذهبی استان را از بین می‌برند و این از واجبات است که هرجا انسان بدپوششی دیده شود باید تذکر بدهید.

حجت الاسلام رحیم آبادی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه مصوبه سران قوا درخصوص میزان افزایش و تمدید اجاره‌بهای منازل، مصلحتی برای توجه و همدردی بیشتر با همدیگر است، تصریح کرد: این مصوبه حرکت خوبی است که شاید مورد انتقاد برخی افراد نیز قرار بگیرد اما بدانیم که همه ما در یک جامعه زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام رحیم آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سیلی ایران به اسرائیل خیره‌کننده است؟

پایگاه هوایی نواتیم توسط بهترین پدافند هوایی اسرائیل از جمله سامانه راداری آمریکایی محافظت می‌شود، این سامانه موشک‌های بالستیک را شناسایی کرده و سیستم عملکرد بی‌عیب و نقصی دارد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک یوتیوبر آمریکایی در واکاوی حمله ایران به اسرائیل آورده است:‌ پایگاه هوایی نواتیم توسط بهترین پدافند هوایی اسرائیل از جمله سامانه راداری آمریکایی محافظت می‌شود، این سامانه موشک‌های بالستیک را شناسایی کرده و سیستم عملکرد بی‌عیب و نقصی دارد.

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • چرا سیلی ایران به اسرائیل خیره‌کننده است؟
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم