Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعدادی با علائم مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که از این تعداد سه نفر بستری شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان‌های البرز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد هفت نفر بیمار قطعی کووید - ۱۹ هستند، همچنین طی این مدت مورد فوت قطعی از بیمار کووید - ۱۹ در این استان ثبت نشده و مجموع جان‌باختگان همچنان ۶ هزار و ۸۳۷ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در البرز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را ۸۸ هزار و ۳۳۲ نفر اعلام کرد و متذکر شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۱ هزار و ۴۶۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

کد خبر 5528000

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه مشهد کنکور خراسان رضوی اردبیل سنندج ویروس کرونا کنکور سراسری آمار کرونا همدان ایلام تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف ۲۵ تن و ۴۵۰ کیلوگرم شکر قاچاق در شهرستان الیگودرز خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران ایست بازرسی خمه شهرستان الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری اصفهان به الیگودرز، به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۵ تن و ۴۵۰ کیلوگرم شکر فاقد مجوز حمل و قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار الهی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در رابطه با قاچاق، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • ارسال هوایی کمک‌های انسانی به غزه بازهم قربانی گرفت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید