Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود رضایی کوچی، روز جمعه در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی فرصت مغتنمی برای دیده شدن تولید کنندگان و آشنایی مخاطبان با آخرین دستاوردهای مصالح و تجهیزات ساختمانی است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه نیز با هدف ارائه دستاوردهای صنعت ساختمان، حمایت از تولید کنندگان داخلی و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات این حوزه برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: مشارکت حداکثری  فعالان صنعت ساختمان، شرایط مطلوبی برای عرضه و نمایش آخرین دستاوردهای این صنعت فراهم خواهد کرد و شرکت کنندگان در این نمایشگاه کارایی کالا و تولیدات خود را به نمایش گذاشته و از این طریق بازارهای جدید را شناسایی خواهند کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بیان کرد: فرصت های نمایشگاهی همچنین در فروش، جذب مشتری، ایجاد شهرت تجاری، تبلیغات، افزایش حجم مبادلات تجاری و هم‌افزایی تاثیر بسزایی دارند.
رضایی کوچی افزود: محصولات متنوع تر و با کیفیت موجود در بیست و چهارمین نمایشگاه ساختمان در شیراز بیانگر توانمندی های شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی در این حوزه است.
وی، با بیان اینکه محصولات و دستاوردهای  ارائه شده نمایشگاه شیراز قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند افزود: ردپای حرکت از شیوه ساخت و سازهای سنتی به سمت روش های مدرن و به روز در تمام حوزه‌های ساختمان سازی در این نمایشگاه مشهود است.
او اظهار داشت: صنعت ساختمان به عنوان یک صنعت پیشران است، عامل رشد بسیاری از صنایع دیگر نیز هست و از قابلیت اشتغال آفرینی منحصر به فردی برخوردار است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: پویایی صنعت پیشران ساختمان در اقتصاد می‌تواند به تحقق شعار سال کمک شایان توجهی کند.
رضایی کوچی گفت: کیفی سازی محصولات ساختمانی تولید داخل در موازات کنترل قیمت تمام شده آنها می‌تواند بازار مصرف گسترده‌ای را در چرخه ساخت و ساز داخلی برای این محصولات فراهم آورده و زمینه صادرات آنها را نیز مهیا کند.

برچسب‌ها نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نهضت ملی مسکن شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نهضت ملی مسکن شیراز نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نهضت ملی مسکن شیراز استانداری فارس فارس صنعت ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر رضایی در دویست و چهارمین جلسه شورای مسکن استان فارس با اشاره به تلاش‌های محمود طالبان مدیرکل پیشین این اداره کل گفت: تا یک ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مسکن خواهیم بود و گره‌های موجود در حوزه مسکن استان باز می‌شوند.

در این جلسه که با حضور استاندار فارس برگزار شده بود، وضعیت عملکرد شهرستان‌های استهبان، کوهچنار، رستم، پاسارگاد، خرّمبید و فراشبند در نهضت ملی مسکن با حضور فرمانداران بررسی شد.

در بررسی آمار عملکرد نهضت ملی مسکن در ۳۷ شهرستان استان فارس، استهبان با رتبه ۳۶ در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، به عنوان شهرستان نخست استان در پایان سال انتخاب شد به طوری که از عملکرد ۱۲ درصد در فروردین ماه به ۸۰ درصد عملکرد در پایان سال ۱۴۰۲ رسیده بود.

در این جلسه عملکرد شهرستان‌های کوهچنار، رستم، پاسارگاد، خرّمبید و فراشبند و مشکلات پیش روی آنان در حوزه مسکن بررسی و پیگیری شد.

کد خبر 6081395

دیگر خبرها

  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • کمک ۴۰۰ میلیون تومانی استانداری جهت بهسازی ساختمان انجمن سینمای جوان