Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:34:14 GMT

کوهنورد گرفتار در ارتفاعات جوادیه شیراز نجات یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۷۲۵۲

کوهنورد گرفتار در ارتفاعات جوادیه شیراز نجات یافت

محمدهادی قانع روز جمعه در این باره گفت: حوالی ساعت ۹ و ۴۸ دقیقه صبح جمعه دهم تیر ماه ۱۴۰۱ در پی تماس کوهپیمایی با سامانه ۱۲۵ و اعلام  گرفتار شدن در ارتفاعات و عدم توانایی طی کردن ادامه مسیر، ستاد فرماندهی ، گروه امداد و نجات مستقر در ایستگاه ۱۵ را به محل حادثه در ارتفاعات حاشیه کمربندی جوادیه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از رسیدن آتش نشانان به موقعیت مکانی مورد نظر مشاهده شد کوهپیما حدودا ۵۰ ساله به دلیل ضعف جسمانی در وضعیت خطرناکی قرار گرفته و قادر به ادامه مسیر نبوده است.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان برای نجات این فرد وارد عمل شده و پس از احیا و بهبود وضعیت جسمانی وی، فرد را به سلامت به سطح زمین منتقل کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: در همین راستا به شهروندان توصیه می شود که‌ برای رفتن به کوهنوردی و یا طبیعت گردی باید از کمک افراد باتجربه در کوهنوردی استفاده کرد، کمک افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند، می تواند در مواقع بحرانی جان افراد را نجات دهد.

برچسب‌ها آتش نشانی شیراز کوهنوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز کوهنوردی آتش نشانی شیراز کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم

مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان شمالی در محله جوادیه حاضر و علت وقوع سیلاب در این نقطه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید عقیل مرتضوی، مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان شمالی در محله جوادیه حاضر و علت وقوع سیلاب در این نقطه را تشریح کرد.

کد خبر 745228

دیگر خبرها

  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • فیلم/ نجات یک اسب گرفتار شده در چاه آب
  • افزایش شاخص‌های زیست محیطی در ارتفاعات شیراز
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد
  • ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعات برفی مشهد نجات یافتند
  • افزایش شاخص‌های زیست‌ محیطی در ارتفاعات شیراز