Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، وزیر فرهنگ در پیامی درگذشت سبا بابایی(کونیکو‌ یامامورا) تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس را تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون
مادران سرافراز شهیدان، فرشتگان زمینی هستند که در دامان پرمهرشان اسطوره های فداکاری و اخلاص پرورش می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر فقدان خانم سبا بابایی(کونیکو‌ یامامورا) تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی، شهیدمحمد بابایی پس از تحمل مدتی رنج بیماری موجب تاثر فراوان شد.

آن بانوی فقید مترجم، از همکاران بازنشسته اداره کل رسانه های خارجی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ بود و سرانجام به فرزند شهیدش پیوست.

کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» روایت زندگی آن زنده یاد که به تشرف وی به دین مبین اسلام و شهادت فرزندش می پردازد، بارها تجدید چاپ شده است.

از خدای منان برای روح بلند ایشان علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و بردباری آرزومندم.»

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت