Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، با تصمیم سازمان لیگ و برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی، قرار است قانون سقف قرارداد اجرایی شود؛ آن‌هم در حالی که باشگاه‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و… کار خود را برای جذب بازیکن و یا تمدید قراردادها آغاز کرده‌اند.

صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در این خصوص گفت: سقف قرارداد برای بازیکنان ملی پوش بالاتر از ۸ میلیارد تومان است و برای بازیکنان غیر ملی پوش پایین‌تر ولی منطقی‌تر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این قانون، بازیکن ضرر نمی‌کنند چون صد درصد پولش را می‌گیرد. اگر این روند ادامه داشته باشد تمام باشگاه‌ها ورشکسته می‌شوند و بازیکن نمی‌تواند بیش از ۳۰ - ۲۰ درصد از قراردادش را بگیرد.

درودگر درباره اینکه بعضی از باشگاه‌ها بازیکنانی را جذب کرده‌اند و وضعیت آنها با توجه به قانون سقف قرارداد، تاکید کرد: قراردادها ثبت نشده است حتی اگر قراردادی امضا شده باشد اما در چارچوب مصوبه سازمان لیگ نباشد آن قرارداد ثبت نخواهد شد.

«با این حساب بیش از نیمی از قراردادهایی که تا الان امضا شده، غیر قابل ثبت خواهد بود.» عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در واکنش به این جمله، گفت: این در چارچوب وظایف دستگاه‌های نظارتی است که اقدام کنند.

درودگر همچنین در پاسخ به این سئوال که چه ضمانتی برای برخورد با متخلفان وجود دارد؟ گفت: اگر مستنداتی داشته باشیم برخورد می‌کنیم. با اخبار رسانه‌ای که می‌گویند فلان بازیکن قرارداد ۳۰ یا ۵۰ میلیاردی بسته است، نمی‌توانیم به کمیته اخلاق و انضباطی برویم. بیش از نیمی از باشگاه‌های ما صنعتی و در بورس هستند و موظف هستند اطلاعات خود را به سهامداران بدهند. استقلال و پرسپولیس هم همینطور هستند و همه چیز شفاف است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان لیگ بازیکنان فوتبال نقل و انتقالات سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند

میلان، تئو هرناندز و مایک منیان را غیرقابل فروش نمی داند. 

طرفداری | ممکن است میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تئو هرناندز و مایک منیان را به فروش برساند. روسونری تابستان گذشته ساندرو تونالی را فروخت و بازیکنان زیادی را با پول حاصل از فروش او به خدمت گرفت که همگی این فصل برایشان مهم بوده اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، که در صورت رسیدن به قیمت درخواستی میلان برای بازیکنان، احتمال دارد شاهد خروج بازیکنان بیشتری باشیم. مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن هنوز به طور جدی آغاز نشده است و در صورتی که قرارداد جدیدی امضا نکنند یا مذاکرات پیشرفت نداشته باشد، ممکن است با قیمت بالایی در تابستان فروخته شوند.

قرارداد منیان تا 30 ژوئن 2026 اعتبار دارد. او در حال حاضر 3.2 میلیون یورو حقوق می گیرد و باشگاه قصد دارد حقوق او را دو برابر کند. میلان این رقم را نسبتاً قابل توجه می داند و در صورتی که برای بازیکن کافی نباشد، منجر به فروش او با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو خواهد شد. همین مسئله در مورد تئو هرناندز هم صدق می کند؛ مدافعی که قرارداد او نیز دو سال دیگر به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. هر دو بازیکن مورد علاقه بایرن مونیخ هستند و پاری سن ژرمن مشتری تئو هرناندز است. اما این احتمال نیز وجود دارد که در صورت فروش آنها، باشگاه های لیگ برتر برای جذبشان اقدام کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است