Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در هرمزگان و استاندار هرمزگان برای پیگیری بهبود وضعیت جاده گچین به کهورستان و لارستان، خواستار توجه ویژه برای رفع مشکلات این جاده پر حادثه شد.

نمازجمعه میناب 

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه میناب با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: امام خمینی (ره) آمریکا به حق را شیطان بزرگ نامیده است، زیرا که همه جنایات در دنیا به آمریکا برمی گردد و در همه آن‌ها دست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  از خدمات شماری مدیران جهادی شهرستان میناب نیز قدردانی کرد.

نماز جمعه قشم

حجت الاسلام روح الله معصومی امام جمعه موقت قشم گفت: انسجام در خانواده و ابراز مهر و دوستی بین اعضای یک خانواده سبب پدید آمدن اصالت و جلوگیری از کمبود محبت و گرایش فرزندان به سوی فساد و ناهنجاری می‌شود.

نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب نماز جمعه اهل سنت قشم گفت: جهان هستی ساختاری منظم حول پروردگار عالم دارد که اگر از مدار نظم الهی خارج شویم هم خودمان دچار آسیب می‌شویم و هم جهان را دچار اختلال می‌کنیم.

نماز جمعه جاسک

حجت‌الاسلام ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک گفت: در هر دولتی تغییر و تحولاتی وجود دارد که در این تغییر نیرو‌ها باید به ظرفیت جوانان و نخبگان شهرستان جاسک توجه شود و از این نیرو‌ها بیشتر استفاده شود.

نماز جمعه پارسیان

حجت‌الاسلام بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان ضمن انتقاد از برخی گرانی ها، از مسئولان خواست نظارت بیشتری بر قیمت‌ها بویژه قیمت سیمان در پارسیان داشته باشند.

نماز جمعه رودان

حجت الاسلام مهدوی امام جمعه موقت رودان با اشاره به جنایت‌های آمریکا گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رفیع‌ترین جایگاه در تاریخ استقرار خود و دشمنان آن در ضعیف‌ترین و پایین‌ترین موقعیت ممکن قرار دارند.

نماز جمعه حاجی آباد

حجت‌الاسلام شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد با اشاره به اهمیت عضویت کشورمان در سازمان‌های بین الملی و منطقه‌ای مانند شانگ‌های و بریکس گفت: اهمیت عضویت در این سازمان ها، همکاری و همگرایی در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای اعضا است.

نماز جمعه بوموسی

حجت الاسلام پاک‌نژاد امام جمعه شهرستان بوموسی با اشاره به ایام برگزاری مناسک حج گفت: حج ابراهیمی مراسمی عبادی و سیاسی است و اتحاد مسلمانان در این کنگره عظیم و برائت از مشرکین باید مورد توجه قرار گیرد.

نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با تبریک سالروز پیوند ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: خانواده رکن اصلی یک جامعه است و اگر ازدواج خوب باشد حاصل آن یک خانواده و جامعه خوب است.

نماز جمعه بندر خمیر

حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: فضا سازی‌های دشمن برای تضعیف بنیان خانواده نشانگردقت بالا و برنامه ریزی دقیق برای ضربه زدن به جامعه اسلامی است؛ که باید با تحکیم خانواده با این خطر مقابله کرد.

نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد گفت: آمریکایی‌ها هرجا پا گذاشتند قتل غارتگری نا امنی به وجود آوردند و جنایت آن‌ها در ویتنام، هیروشما، ناکازاکی، عراق و افغانستان غیر قابل فراموش شدن است.

نماز جمعه توکهور وهشتبندی

حجت الاسلام کهندلی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی گفت: آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکایی‌ها حق ندارند در مورد نقض حقوق بشر در جهان حرفی بزنند.

نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام بهزادی امام جمعه هرمز ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) گفت: شایسته است از شیوه زندگی این دو بزرگوار الگو بویژه در ساده زیستی الگو بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه شهرستان ها هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده