Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@17:20:22 GMT

مهاجم قرمزها ۳ ساله تمدید کرد/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۸۰۷۴

مهاجم قرمزها ۳ ساله تمدید کرد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقایقی پیش باشگاه لیورپول به شکلی غیرمنتظره خبر از تمدید قرارداد محمد صلاح داد. ستاره مصری که تنها یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده بود و گفته می شد به دلیل اختلاف بر سر دستمزد پیشنهادی، قصد جدایی دارد، برای چند سال دیگر خود را به لیورپول متعهد کرد. قرارداد صلاح تا ۲۰۲۵ اعتبار خواهد داشت و دستمزد او نیز به ۳۵۰ هزار پوند در هفته افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه لیورپول آمده است:« باشگاه لیورپول خوشحال است، اعلام کند که محمد صلاح قرارداد طولانی مدت جدیدی با این باشگاه امضا کرده است. مهاجمی که فصل قبل پس از کمک به تیم یورگن کلوپ در دو جام داخلی(حذفی و اتحادیه)، به عنوان بهترین بازیکن سال اتحادیه و بهترین بازیکن سال ۲۲-۲۰۲۱ اتحادیه نویسندگان فوتبال انگلیس انتخاب شد، امروز بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید. پس از ۵ سال حضور در این باشگاه، صلاح اکنون برای سال های بیشتری در آنفیلد حضور خواهد داشت. او تاکنون ۱۵۶ گل در ۲۵۴ بازی به ثمر رسانده است.

صلاح نیز پس از تمدید قرارداد گفت:« احساس فوق العاده ای دارم و برای بردن جام های بیشتر با باشگاه هیجان زده هستم. این یک روز شاد برای همه است. فکر می‌کنم تمدید قرارداد کمی بیش از تصورات زمان ‌برد، اما اکنون همه چیز انجام شده است، بنابراین ما فقط باید روی اهداف بعدی تمرکز کنیم.می‌توانید ببینید که در پنج یا شش سال گذشته، تیم همیشه روندی صعودی داشته است. فصل گذشته به ۴ قهرمانی نزدیک بودیم، اما متاسفانه در هفته آخر فصل دو جام را از دست دادیم. ما همچنان در موقعیت خوبی هستیم و می توانیم برای همه جام ها بجنگیم. خریدهای جدیدی هم به تیم ملحق شده و خواهند شد. ما فقط باید سخت کار کنیم، اطمینان و ایمان خوبی داشته باشیم، مثبت فکر کنیم و دوباره دنبال همه جام ها برویم.»

لیورپول در ژوئن ۲۰۱۷ صلاح را از رم به خدمت گرفت او به سرعت درخشش را شروع کرد. صلاح همان فصل توانست ۴۴ گل به ثمر برساند.

۳۲ گل در لیگ برتر بود و او رکورد بیشترین گلزنی در یک فصل و پس از ۳۸ بازی را به نام خود ثبت کرد. او به عنوان بهترین گلزن و بازیکن فصل نیز برگزیده شد.

صلاح به قرمزها کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در کی‌یف برسند، اگرچه این بازی با شکست لیورپول و مصدومیت صلاح پایان یافت. فصل بعد صلاح به درخشش ادامه داد و کمک کرد لیورپول با شکست تاتنهام، قهرمان چپیونزلیگ شود هرچند قرمزها در لیگ برتر با یک امتیاز کمتر از سیتی به رتبه دوم رضایت دادند.

فصل ۲۰-۲۰۱۹ صلاح به همراه دیگر هم تیمی هایش فصلی تاریخی را به ثبت رساندند و انتظار ۳۰ ساله لیورپول برای فتح لیگ برتر به پایان رسید. فصل ۲۱-۲۰۲۰ برای قرمزها خوب پیش نرفت و کسب رتبه سوم و سهمیه لیگ قهرمانان بهترین دستاورد بود. صلاح فصل گذشته در همه بازی های فصل ۳۱ گل زد و نقش مهمی در کسب دو جام حذفی و اتحادیه داشت.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش نامزد کسب عنوان برترین مربی قاره آفریقا شد/عکس همسر وریا غفوری جدایی کاپیتان استقلال را تایید کرد/عکس دو اسطوره فوتبال جهان به ایران می‌آیند

254 251

کد خبر 1646925

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیورپول تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار

مجید چگنی در حاشیه امضای تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق گفت: با پایان یافتن دو قرارداد بغداد و بصره، چند دور مذاکره با طرف عراقی در تهران و بغداد برای تمدید صادرات گاز ایران به عراق انجام دادیم که سرانجام نهایی شد.

وی افزود: از آغاز قرارداد بغداد (در ژوئیه ۲۰۱۷) و بصره (در ژوئن ۲۰۱۸) تاکنون حدود ۵۲ میلیارد مکعب گاز به ارزش ۱۵ میلیارد دلار به کشور عراق صادر کرده‌ایم.

زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق با بیان اینکه بر اساس این قرارداد تا ۵ سال آینده نیز از ایران گاز خریداری می‌کنیم، گفت: نیروگاه‌های ما برای تولید برق  نیاز مبرمی به گاز ایران دارند.

وی اظهار کرد: تجربه سال‌های گذشته نشان داده که ایران شریک اقتصادی خوبی برای عراق است و در سخت‌ترین شرایط نیاز‌های ما را فراهم کرده است.

بر پایه این گزارش، قرارداد صادرات گاز ایران به بغداد در سفر معاون وزیر نفت در امور گاز به بغداد و در محل وزارت برق عراق امضا و به مدت پنج سال تمدید شد.

عراق روزانه به ۳۵ هزار مگاوات برق نیاز دارد که به‌دلیل شرایط کنونی این کشور تنها ۲۰ هزار مگاوات در روز تولید می‌کند و یک‌سوم این برق با گاز وارداتی از ایران تأمین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد