Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@02:37:01 GMT

فوری: انتقال کاسیانو به پرسپولیس نهایی شد/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۸۱۸۵

فوری: انتقال کاسیانو به پرسپولیس نهایی شد/عکس

این خبری است که از دقایقی قبل چند وبسایت خبری مربوط به تیم ویزلا و همچنین فوتبال پرتغال آن را منتشر کرده‌اند و به نظر کاسیانو دیاز فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهد داشت.

یک صفحه خبری پرتغالی نوشت: باشگاه پرتغالی ویزلا پیشنهاد 300 هزار یورویی پرسپولیس برای جذب کاسیانو را پذیرفت.

در این خبر آمده است: قرارداد کاسیانو دیاز با پرسپولیس دو ساله خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مدیران پرسپولیس روز گذشته ابراز امیدواری کرده بودند که تا روز شنبه با کاسیانو و باشگاه ویزلا به توافق برسند و به نظر این اتفاق رخ داده است.

کاسیانو دیاز مهاجم ۳۳ ساله برزیلی است که دو فصل پیش در لیگ یک پرتغال به عنوان آقای گلی رسید.

با انتقال او به پرسپولیس، این باشگاه همچنان امکان خرید یک بازیکن خارجی دیگر را هم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش نامزد کسب عنوان برترین مربی قاره آفریقا شد/عکس همسر وریا غفوری جدایی کاپیتان استقلال را تایید کرد/عکس دو اسطوره فوتبال جهان به ایران می‌آیند

254 251

کد خبر 1646940

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی

واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روزهای سرنوشت‌سازی قرار دارد و سناریویی جدید برای واگذاری این دو باشگاه در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با انتشار آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط فرابورس، عملاً فرآیند واگذاری این دو باشگاه وارد فاز نهایی شده و همه در انتظار هستند که خریداران این دو باشگاه پا پیش بگذارند.

انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس

در حالی که از مدت‌ها پیش از چند بانک به‌عنوان خریداران باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شد، در جدیدترین تغییر و تحولات، اختلاف نظر در تعداد بانک‌های خریداران پرسپولیس وجود دارد و قرار است در جلسه‌ای که امروز (چهارشنبه) برگزار شود، همه چیز نهایی خواهد شد.

بر این اساس؛ دو فرضیه اصلی برای خرید باشگاه پرسپولیس وجود دارد. در فرضیه اول که محتمل‌تر به نظر می‌رسد، چهار بانک شهر (40 درصد)، ملت (15 درصد)، صادرات (15 درصد) و تجارت (15 درصد) سهام‌داران این باشگاه خواهند بود. در فرضیه دوم اما تعداد بانک‌های خریدار پرسپولیس به شش بانک افزایش خواهد یافت و دو بانک رفاه و اقتصاد نوین نیز با سهام 5 درصدی به جمع سهام‌داران اضافه می‌شوند. قرار است در جلسه امروز بین بانک‌ها تصمیم‌گیری شود و پس از آن خرید سهام پرسپولیس از سوی بانک‌ها  استارت بخورد.

درباره باشگاه استقلال اما شرایط متفاوت است. در حالی که پیش از این قرار بود این باشگاه همچنان به فعالیت خود زیرنظر وزارت ورزش ادامه دهد، در تازه‌ترین اقدام بنا شده به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس و چند شرکت وابسته به این هلدینگ واگذار شود. شنیده می‌شود هلدینگ خلیج‌ فارس به تنهایی سهام‌دار 5 درصد از باشگاه استقلال خواهد بود و چهار پتروشیمی وابسته به این هلدینگ نیز هر کدام 20 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری خواهند کرد.

مجوز تیمداری بانک‌ها صادر شد

در شرایطی که با اعلام سازمان فرابورس، خریداران تا تاریخ اول اردیبهشت‌ماه برای تکمیل مدارک و ارائه مستندات فرصت دارند، همچنان رایزنی‌ها در بین مسئولان ادامه‌ دارد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این دو باشگاه پُرهوادار خواهد بود.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت مجوز حرفه‌ای تا تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا مدارک خود را در سامانه AFC بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • فوری | مالکان پرسپولیس و استقلال مشخص شدند
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا